  • 1. Data: 2003-05-13 07:50:23
    Temat: Stare decyzje lokalizacyjne
    Od: "Balodis" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Moja rodzina od kilkunastu lat walczy o zwrot nieruchomosci wywlaszczonych i
    niewykorzystanych.
    Ostatnio obilo mi sie o uszy, ze wg obowiazujacego w latach 70-tych prawa,
    decyzje lokalizacyjne
    (lub inaczej lokalizacje szczegolowe) inwestycji na podstawie ktorych
    orzekano o wywlaszczeniach
    musialy byc potwierdzane co 3 lata (moze co 2).
    Niestety nie mam namiarow na dotyczacy tego akt prawny (tj. mam ale niepelny
    lub nieprawidlowy
    bo nie znalazlem Uchwaly Rady Ministrow nr 69 z 1971 roku).

    Czy ktos z Was orientuje sie o jaki akt prawny chodzi i bylby sklonny podac
    tylko namiar?
    Albo autorytatywnie stwierdzic, ze padlem ofiara zartu?

    Pozdrawiam
    Marcin