  • 11. Data: 2004-10-25 19:45:16
    Temat: Re: Zlodziejskie stawki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:cljik2$i6o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Stawki są, jakie są. Ale może coś poradzimy. Jak rozumiem wystąpiłeś ze
    spółdzielni. A zatem na podstawie art. 26 Prawa Spółdzielczego mają Ci
    wypłacić na podstawie zatwierdzonego sprawozdania finansowego za rok, w
    którym członek przestał należeć do spółdzielni. Ten warunek jest spełniony?

    No i sposób i terminy wypłaty określa statut. Co na ten temat mówi Wasz
    statut?

  • 12. Data: 2004-10-25 19:47:15
    Od: "piotr" <g...@p...fm>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:cljjat$1q0c$3@news2.ipartners.pl...
    > trzeba
    > dwiescie

    > Na dzien dobry mam im to wplacic, z czego .
    > juras
    >
    >Z góry to możesz założyć że to próba "ruchnięcia".
    Znajdź kogoś kto napisze ci pozew, nie koniecznie jes do tego potrzebny
    adwokat. Wartość takiego pozwu to powiedzmy jakieś 200 zł zakładając że
    dobrze przygotujesz materiały.
    Poza ty powiem ci jeszcze jedno, pomyśl sobie że będziesz mógł przechulać te
    1200 jak wgłębisz się w wąski wycinek prawa. Wtedy stwierdzisz że chyba
    miałeś coś z głową że myślałeś aby komuś płacić.
    I na koniec powinieneś zrozumieć że adwokaci są od robienia dobrze sobie a
    nie innym. Przykładem tego niech będzie prawny zapis, że adwokat, który cię
    oleje i nie pojawi się na rozprawie nie może być przez ciebie pociągnięty do
    odpowiedzialności. To takie prawo co adwokaciny sobie wywalczyły.
    Powodzenia

  • 13. Data: 2004-10-25 20:07:39
    Od: "juras" <j...@m...ru>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cljlqr$3gv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak służba zdrowia. A teraz się powoli obudz:-)

    > Skoro to żaden wysiłek to po co Ci prawnik? Nie matura lecz chęć
    > szczera...:P
    >
    > HaNkA

    Widze ze z czytaniem ze zrozumieniem masz problemy (-:
    juras

  • 14. Data: 2004-10-25 20:13:05
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał(a) w wiadomości

    > Szczerze?:-) Nie martwi mnie to zbytnio:-)) Zwłaszcza te maksymalne stawki
    > :P

    Domyślam się, że jesteś co najmniej kandydatem na tego "wyzyskiwacza".
    Jesteś strasznie płytka i widzisz tylko własny nos. Ale to typowe dla adwokatów
    i radców prawnych.

    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2004-10-25 20:13:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik KrzysiekPP napisał(a) w wiadomości

    > Nie .. to nie chodzi o prawnika tylko o "bandytyzm korporacyjny". Gdyby
    > u nas ilosc prawnikow regulowal wolny rynek a nie banda bandytow to
    > mielibysmy ludzkie stawki i wolny dostep do prawnika.

    150 % racji.

    --
    JOHNSON :)

  • 16. Data: 2004-10-25 21:02:21
    Od: "juras" <j...@m...ru>

> [...]
    spełniony?

    > No i sposób i terminy wypłaty określa statut. Co na ten temat mówi Wasz

    Wszystko spelnione i pismo "przedprocesowe" tez wyslalem i nawet nie racza
    odpowiedziec ,statut okresla termin 30 dni po walnym zgromadzeniu .Zostalem
    zwolniony z powodow ekonomicznych . Wyplacono mi 3
    miesieczna odprawe ktora tez musialem wymusic przez Inspekcje Pracy, a
    wzor pisma do inspekcji podano mi wlasnie na tej grupie . Teraz pracuje u
    brata, a brat roboty szuka. Mieszkam na terenie o zwiekszonym zagrozeniu
    bezrobociem (-: .Czy dostane zwrot sumy wplaconej adwokatowi ????
    Pozdrowko
    juras

  • 17. Data: 2004-10-25 21:21:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > brata, a brat roboty szuka. Mieszkam na terenie o zwiekszonym zagrozeniu
    > bezrobociem (-: .Czy dostane zwrot sumy wplaconej adwokatowi ????

    Jeśli wygrasz, to tak.

    Pytam o szczegóły, bo bym Ci podsunął tekst pozwu. W sumie nie jest
    skomplikowany, ale chcę się upewnić, że na pewno Ci się należy.

  • 18. Data: 2004-10-25 21:27:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Domyślam się, że jesteś co najmniej kandydatem na tego "wyzyskiwacza".

    Mylisz się. Studiuję prawo hobbystycznie bo mam zawód i to przynoszący
    wymierne korzysci finansowe:-) Na prawo poszłam gdy okazało się, ze jestem w
    ciaży i tak czy siak byłam skazana na utknięcie w domu przy dziecku.
    Postanowilam więc jakoś wykorzystać ten czas:-))

    > Jesteś strasznie płytka i widzisz tylko własny nos.

    I dobrze mi z tym. Przynajmniej nie udaję, ze umieram za miliony. Nikt mi
    nic nie daje za darmo, czemu ja miałabym komus? [nie mam tu na mysli
    dzialalnosci charytatywnej bo taka mi nie obca ale malych cwaniaczków,
    którzy swoja pracę cenią ale za moje ceny widzą im się np za drogie - w moim
    zawodzie jest konkurencyjność więc jak komus nie pasuje nie jest na mnie
    skazany - to dla jasnosci:-) ]

    Ale to typowe dla adwokatów
    > i radców prawnych.

    Skoro tak mówisz:-)))

    HaNkA

  • 19. Data: 2004-10-25 21:28:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > Widze ze z czytaniem ze zrozumieniem masz problemy (-:

    Żebyś Ty mial tylko takie:-)) Skoro nie masz problemów z czytaniem to
    pogoglaj trochę na temat tego jak prawidłowo odpisywać na posty:-) I
    przeczytaj ze zrozumieniem:-))

    HaNkA

  • 20. Data: 2004-10-25 21:35:35
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]> napisal(a):

    > Szczerze?:-) Nie martwi mnie to zbytnio:-)) Zwłaszcza te maksymalne stawki
    >:P

    To masz z czego być dumna...
    --
    Samotnik