  • 1. Data: 2004-10-24 19:20:36
    Temat: Re: Zlodziejskie stawki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:cljik2$i6o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >przeciez to rozboj w bialy dzien,

    Jasne. To przejdz najpierw przez studia prawnicze, załap się na aplikację i
    dopiero zrozumiesz, dlaczego dobry prawnik się ceni.

    HaNkA

  • 2. Data: 2004-10-24 19:59:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > Studia jeszcze sa generalnie bezplatne

    Podobnie jak służba zdrowia. A teraz się powoli obudz:-)

    >, a wyrywanie gotowki bez
    > najmniejszego wysilku to dranstwo .

    Skoro to żaden wysiłek to po co Ci prawnik? Nie matura lecz chęć
    szczera...:P

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-10-24 20:00:57
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > ...bo jego korporacja ogranicza dostęp do zawodu i reguluje stawki na
    > maksymalne...?

    Szczerze?:-) Nie martwi mnie to zbytnio:-)) Zwłaszcza te maksymalne stawki
    :P

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-10-25 19:02:14
    Temat: Zlodziejskie stawki
    Od: "juras" <j...@m...ru>

    Tak sie zdarzylo ze moja byla firma jest mi winna troche kasy ,okolo 10
    tysiecy .Firma udaje ze o mnie zapomniala, nie odpowiada na pisma i trzeba
    wyslac prosbe do sadu ,czytaj pozew, aby poprosic o zwrot moich pieniedzy, a
    dokladnie chodzi o zwrot wplaconych udzialow w spoldzielni. Probowalem sam
    cos sklecic, ale nie moge znalezc odpowiedniego wzoru i zadzwonilem do biura
    adwokackiego i zamrozila mnie zadana cena za obsluge prawna ,tysiac dwiescie
    zlotych -1200 zl, przeciez to rozboj w bialy dzien, takie zlodziejskie
    stawki pozwalaja drugiemu zlodziejowi, czyli mojej bylej firmie na
    bezkarnosc. Moze znajde jakiegosc studenta ktory mi to napisze ,biednemu to
    nawet cegla spadnie na glowe w drewnianym kosciele
    juras

  • 5. Data: 2004-10-25 19:14:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    juras wrote:
> [...]
    > zlotych -1200 zl, przeciez to rozboj w bialy dzien, takie zlodziejskie

    12% - normalna stawka za obsługę windykacji długu.

    Tylko czy oni chcą to z góry??

  • 6. Data: 2004-10-25 19:16:27
    Od: "juras" <j...@m...ru>

    wiadomości news:cljjat$1q0c$3@news2.ipartners.pl...
    > [ciach]
    >
    > 12% - normalna stawka za obsługę windykacji długu.
    >
    > Tylko czy oni chcą to z góry??

    Na dzien dobry mam im to wplacic, z czego .
    juras

  • 7. Data: 2004-10-25 19:19:25
    Od: "juras" <j...@m...ru>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cljjbk$m9b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

    > Jasne. To przejdz najpierw przez studia prawnicze, załap się na aplikację
    > dopiero zrozumiesz, dlaczego dobry prawnik się ceni.

    Studia jeszcze sa generalnie bezplatne, a wyrywanie gotowki bez
    najmniejszego wysilku to dranstwo .Po "zalatwieniu " sprawy gdy sciagne
    pieniadze z dluznika i on bedzie placil koszta, prosze bardzo.
    juras

  • 8. Data: 2004-10-25 19:30:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Jasne. To przejdz najpierw przez studia prawnicze, załap się na aplikację i
    > dopiero zrozumiesz, dlaczego dobry prawnik się ceni.

    żeby jeszcze była pewność że dobry...

    KG

  • 9. Data: 2004-10-25 19:34:08
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 10. Data: 2004-10-25 19:36:29
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jasne. To przejdz najpierw przez studia prawnicze, załap się na aplikację i
    > dopiero zrozumiesz, dlaczego dobry prawnik się ceni.

    Nie .. to nie chodzi o prawnika tylko o "bandytyzm korporacyjny". Gdyby
    u nas ilosc prawnikow regulowal wolny rynek a nie banda bandytow to
    mielibysmy ludzkie stawki i wolny dostep do prawnika.

    --
    Krzysiek, Krakow