  • 61. Data: 2004-10-27 22:34:17
    Temat: Re: Zlodziejskie stawki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Wieslaw Lubas" <v...@m...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    news:clm34v$t56$4@opal.icpnet.pl...

    > Ja wiem, wiem, komunizm i centralne sterowanie niektorym sie wciaz marzy.

    Jestem za mloda na wspominki jak to bylo za komunizmu, socjalizm też mnie
    nie dotknąl - ale wierzę Ci na słowo:-)

    > I tak jest poprawnie.

    Zgadzam sie - ale ja wołalabym być wsrod tych co zarabiają krocie :-))

    HaNkA

  • 62. Data: 2004-10-29 08:48:34
    Od: Alex74 <a...@g...pl>

    Massai napisał(a):

    > W sumie to prawda.
    > Ale... pytanie ile z tego "trzymania" stawek wynika z "odgórnych"
    > ustaleń, z chęci trzymania wizerunku ("jak taki tani, to pewnie
    > marny"), a ile po prostu z lenistwa...
    > Jak ma takich godzin po 200 pln pięćdziesiąt w miesiącu, to zarobi 10k.
    > Może po prostu w takiej sytuacji uznać, że to mu wystarcza, że zamiast
    > robić taniej, woli się pobyczyć. Też człowiek, wbrew temu co sugerują
    > niektórzy, że gatunkowo bliżej im (adwokatom itp.) do hien...

    10k? za tyle, nie da się raczej utrzymać firmy...
    Policzmy: czynsz 2-3k, zus i składki na samorząd 1k, telefony, faxy,
    inne wydatki biurowe 1-1,5k, sekretarka 2 k, samochód 0,5k, podatek
    dochodowy, jeszcze trochę na amortyzację wyposażenia biura i samochodu.
    Ile zostaje?

    LoneWolf

  • 63. Data: 2004-10-30 20:48:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Oct 2004, Alex74 wrote:

    > + Massai napisał(a):
    [...]
> [...]
    [...]
    > + Policzmy: czynsz 2-3k, zus i składki na samorząd 1k, telefony,

    wKF: błąd. Znaczy błędem przy tych założeniach jest ryczałt,
    na KPiR jak nie ma dochodu to i podatku nie będzie :] (pamiętając
    o tzw. "kwocie wolnej") ;)

    Oczywiście dobrze gadasz o tyle :) że pojęcie ile pieniędzy
    trzeba żeby np. wypłacić pracownikowi 1000 zł to raczej
    marne jest u nas (średnio biorąc)...
    Do zaliczenia matury powinno być obowiązkowe "poznanie życia":
    - przejechanie centrum jakiegoś większego miasta rowerem
    - niezbankrutowanie na symulatorze DG przez cały kwartał :>

    pozdrowienia, Gotfryd