    From: "jano61" <j...@p...bj.uj.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zlodzejstwo TPSA
    Date: Tue, 24 Aug 2004 10:28:43 +0200

    Sprawa znana i naglosniona w mediach. Otrzymalem rachunek z duza iloscia
    impulsow do numeru 0-300, sa
    to polaczenia z usluga doladowania karty Idea POP z nr 0-300-900-900, nikt z
    mojego telefonu nie realizowal takich polaczen
    i jestem przekonany iz ktos poprostu podlaczyl sie pod moj numer, wiec dla
    mnie jest to poprostu kradziez.
    Oczywiscie rachunek reklamowalem kilka dni temu ale jak narazie bez odzewu.
    Co mozna jeszcze procz reklamacji az do skutku zrobic w takiej sytuacji ?
    Czy mozna jakimis dzialaniami prawnymi zmusic TPSA aby
    poczynila dzialania uniemozliwiajace taka kradziez ? Czy powiadomienie
    prokuratury o kradziezy ma jakis sens ?

    Z powazaniem
    jano61