  • 11. Data: 2010-09-21 20:26:09
    Temat: Re: Zlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9) wszędzie tam, gdzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2010 19:51, s...@v...pl pisze:

    > prędkość motoroweru (legalnego, nie rozblokowanego) i prędkosc kolarza na
    > rowerze szosowym są porównywalne.

    Znowu bredzisz. Jak już się pytałem: jaki odsetek jest w stanie taką
    prędkość sale utrzymać?

    > Niestety zakaz obejmuje konkretny typ pojazdu, i zakładam ze ustawodawcy nie
    > chodziło o prędkość...

    Znaki ustawia nie ustawodawca, ale zarządca drogi. Zacznij wreszcie myśleć.

  • 12. Data: 2010-09-21 20:49:01
    Od: s...@v...pl

    > Brednie totalne. Pomijając taki detal, że fotoradary nie są konstruowane
    > w celu wyłapywania jadących za wolno, to "zauważenie" przez to
    > urządzenie czegoś takiego, jak rower byłoby conajmniej problematyczne.

    fotoradary nie, ale ręczne "suszarki" juz tak - pokazują w czasie rzeczywistym
    prędkosc z dokładnoscia do 0,1 km/h.

    > Radar twojego pomysłu wzbudzałby się od pieszych.

    Pieszy ma obowiązek iść lewą stroną jezdni, jeśli nie ma chodnika.

    > No i tonąc w swoich urojeniach zapomniałeś, że rowery nie mają tablic
    > rejestracyjnych.

    To nie ma najmniejszego znaczenia, do zatrzymania pojazdu do kontroli i
    wystawienia mandatu za wykroczenie nie są one konieczne.
    Zresztą jednoślady mają je tylko z tyłu.

    > Nie, nie może, chyba że ma ku temu obiektywnie istotny powód.

    Bredzisz.
    Albo podaj przepis mówiący że motorowerzysta nie może legalnie jechac drogą
    publiczną 15km/h.

  • 13. Data: 2010-09-21 21:21:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał

    > motorowerzysta

    > Bredzisz.
    > Albo podaj przepis mówiący że motorowerzysta nie może legalnie
    > jechac drogą
    > publiczną 15km/h.

    19.2.1

  • 14. Data: 2010-09-21 22:13:39
    Od: s...@v...pl

    > 19.2.1

    Poza terenem zabudowanym jest dozwolone 90km/h.
    Czyli motorowerzysta jadący 45km/h będzie utrudniał ruch.

  • 15. Data: 2010-09-22 05:51:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał

    > Poza terenem zabudowanym jest dozwolone 90km/h.
    > Czyli motorowerzysta jadący 45km/h będzie utrudniał ruch.

    Pytałeś o 15 km/h.

  • 16. Data: 2010-09-22 06:01:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 22:49:01 +0200, s...@v...pl napisał(a):

    > fotoradary nie, ale ręczne "suszarki" juz tak - pokazują w czasie rzeczywistym
    > prędkosc z dokładnoscia do 0,1 km/h.

    A mają homologację na mierzenie prędkości rowerów?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-09-22 06:38:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2010 22:49, s...@v...pl pisze:

    > fotoradary nie, ale ręczne "suszarki" juz tak - pokazują w czasie rzeczywistym
    > prędkosc z dokładnoscia do 0,1 km/h.

    Zlituj się... Patrole polujące na "zbyt wolno" jadących rowerzystów?

    Czy bierzesz jakieś środki psychotropowe?

    > Pieszy ma obowiązek iść lewą stroną jezdni, jeśli nie ma chodnika.

    Jeśli nie ma.

    > To nie ma najmniejszego znaczenia, do zatrzymania pojazdu do kontroli i
    > wystawienia mandatu za wykroczenie nie są one konieczne.

    Tia, stada policjantów polujących z radarami na "zbyt wolno jeżdżących
    rowerzystów". A potem będziesz pyskował, że istotnymi rzeczami się nie
    zajmują.

    > Zresztą jednoślady mają je tylko z tyłu.

    Ale mają.

    > Bredzisz.
    > Albo podaj przepis mówiący że motorowerzysta nie może legalnie jechac drogą
    > publiczną 15km/h.

    Ustawa "prawo o ruchu drogowym", artykuł 3, ustęp 1. Oraz, jak ktoś już
    przytoczył, artykuł 19, ustęp 2, punkt 1.

  • 18. Data: 2010-09-22 06:40:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2010 00:13, s...@v...pl pisze:

    > Poza terenem zabudowanym jest dozwolone 90km/h.
    > Czyli motorowerzysta jadący 45km/h będzie utrudniał ruch.

    Ustawa "prawo o ruchu drogowym", artykuł 2, punkt 46 plus stosowne
    rozporządzenie o warunkach technicznych pojazdów.

    Poznaj przepisy, zanim zaczniesz je zmieniać, ignorancie.

  • 19. Data: 2010-09-22 10:15:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik <s...@v...pl>

    > Poza terenem zabudowanym jest dozwolone 90km/h.
    > Czyli motorowerzysta jadący 45km/h będzie utrudniał ruch.

    Tak rozumując to nawet jakby jechał 89,9 utrudniałby

  • 20. Data: 2010-09-22 10:29:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2010 12:15, niusy.pl pisze:

    > Tak rozumując to nawet jakby jechał 89,9 utrudniałby

    Bredzisz czy trollujesz?