  • 31. Data: 2006-11-20 16:38:25
    Temat: Re: Złapał mnie kanar, był mandat, ale bez podpisu
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Gdyby ci dwa lata temu skradziono dokumenty to juz bys dawno wszystko
    > odkrecał zanim do sprawy by doszlo.
    facet zanim cos strzelisz to troche pomysl. za ten czas mam nowe dokumenty.
    z innym numerem dowodu itp. a jezli dowod odzyskalem przez poczte [ czesc
    zlodziei wrzuca do skrzynki pocztowej dokumenty bowiem poczta ma obowiazek
    je
    dostarczyc] to ciagle mam dowod iz ktos ogl moje dane zapisac i teraz
    korzysta
    na lewo

    > I policjant i kanar potwierdzi, ze to jednak ty. Chyba, ze przyniesiesz
    > zaswiadczenie, ze twarz ci tez skradziono.
    jak znow policja?? przeciez skoro ktos dal dowod to go spisali i nie bylo
    podstaw do wezwania policji.

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 32. Data: 2006-11-20 23:30:44
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "leon" <L...@n...interia.pl> wrote in message

    > jak znow policja?? przeciez skoro ktos dal dowod to go spisali i nie bylo
    > podstaw do wezwania policji.

    a ty w ogóle czytałeś wątek?

  • 33. Data: 2006-11-21 18:30:19
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > a ty w ogóle czyta?e? w?tek?
    wyobraz sobie iz tak. stwierdzilem iz od paru lat argumentacja sie zmienia

    leon