  • 1. Data: 2006-11-14 13:48:22
    Temat: Złapał mnie kanar, był mandat, ale bez podpisu
    Od: "Johnny_Chill" <j...@o...pl>

    Witam

    Akcja wydarzyła się 3 dni temu w Olsztynie, kiedy chciałem
    zaoszczędzić na bilecie 1,05zł podjeżdzając tylko jeden
    przystanek. Ta moja oszczędność odbiła mi się mandatem w
    wysokości 73zł

    Kiedy kanary weszły do autobusu, od razu dałem im swój dowód
    osobisty, mówiąć przy tym, że b. się spieszę i czy zdążą
    spisać dane tak, żebym mógł wysiąść na nast. przystanku. Po
    wypisaniu blankieciku kanar zapomniał poprosić mnie o podpis.
    Otrzymałem niepodpisany mandat.

    Teraz pytanie:
    Czy MPK ma szanse wygrać sprawę na podst. suchych danych z dowodu
    osobist. bez mojego podpisu?

    Płacić karę czy nie?

    Poprzednie wpadki z czasów młodości się przedawniły i wyszło mi
    to na plus. Może teraz znów wezmę ich na przeczekanie?

    pozdr. J_C

  • 2. Data: 2006-11-14 13:51:51
    Temat: Re: Złapał mnie kanar, był mandat, ale bez podpisu
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 lis o godzinie 14:48, na pl.soc.prawo, Johnny_Chill napisał(a):

    > Otrzymałem niepodpisany mandat.

    Od kogo otrzymałeś "mandat"?
    Od SM, policjanta ?

    BTW: to nie jest mandat

  • 3. Data: 2006-11-14 13:55:08
    Od: "TomekW" <t...@4...pl>

    Bez twojego podpisu ten dokument jest nieważny

    --
    Agencja reklamowa 4artmedia radom www.4artmedia.pl
    oraz Bank twarzy www.photofaces.pl

  • 4. Data: 2006-11-14 13:58:45
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    TomekW napisał(a):
    > Bez twojego podpisu ten dokument jest nieważny

    1. Mylisz się.
    2. Naucz się cytować.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-14 14:06:51
    Od: "TomekW" <t...@4...pl>

    Nie cytowalem, poprostu używam grup dyskusyjnych w programie pocztowym, i
    według mnie jeżeli nie podpisal to nie jest ważny ten dokument, chociaz moze
    masz racje

  • 6. Data: 2006-11-14 14:12:22
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    TomekW napisał(a):
    > Nie cytowalem, poprostu używam grup dyskusyjnych w programie pocztowym, i
    > według mnie jeżeli nie podpisal to nie jest ważny ten dokument, chociaz moze
    > masz racje

    - Bo zaburza naturalna kolejnosc czytania.
    - Dlaczego?
    - Odpowiadanie na gorze listu.
    - Co jest najbardziej irytujace w e-mailach?

    akanid

  • 7. Data: 2006-11-14 14:22:27
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    TomekW napisał(a):
    > Nie cytowalem, poprostu używam grup dyskusyjnych w programie pocztowym,

    ROTFL

    > według mnie jeżeli nie podpisal to nie jest ważny ten dokument, chociaz moze
    > masz racje

    Ten dokument to zapewne wezwanie do zapłaty za przejazd bez ważnego
    biletu. Dla jego ważności, w odróżnieniu od mandatu, nie jest wymagany
    podpis.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-11-14 15:27:30
    Od: h...@p...onet.pl

    > Ten dokument to zapewne wezwanie do zapłaty za przejazd bez ważnego
    > biletu. Dla jego ważności, w odróżnieniu od mandatu, nie jest wymagany
    > podpis.

    Tiaaaa.
    I powiedz jeszcze, że Rycerz Zkonu Braci Mandatów Pod Wezwaniem Do Zapłaty
    jest....
    osobą zaufania publicznego
    .

  • 9. Data: 2006-11-14 15:38:41
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Bez twojego podpisu ten dokument jest nieważny

    Nieprawda ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 10. Data: 2006-11-14 17:14:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tiaaaa.
    > I powiedz jeszcze, że Rycerz Zkonu Braci Mandatów Pod Wezwaniem Do Zapłaty
    > jest....
    > osobą zaufania publicznego

    Sądzę po twojej wypowiedzi, iz cokolwiek by powiedział to i tak nie
    zrozumiesz;))

    --
    Pzdr
    Leszek