  • 11. Data: 2009-12-22 13:21:40
    Temat: Re: Zimowe utrzymanie ulic, a zniszczenia obuwia
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Proste.
    > Nie wychodzic z domu.
    > Mozna zreszta rade te stosowac przez caly rok.
    > W okresie wiosenno-letnim tez sa przerozne zagrozenia.

    Czytając takie posty jak Twój, zupełnie nie dziwi mnie, że właśnie w Polsce
    leży tak wiele sfer życia społecznego...

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś

  • 12. Data: 2009-12-22 15:42:38
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "Pan Łoś" napisał:

    > Czytając takie posty jak Twój, zupełnie nie dziwi mnie, że właśnie w
    > Polsce leży tak wiele sfer życia społecznego...

    "kocham cię pooo-lskooo" nic dodać nic ująć:O)
    może by tak tych miłośnikuf stalina wysłąć bliżej putina gdzieś na syberię,
    gdzie miejsce tych gnid?:O)

  • 13. Data: 2009-12-22 17:47:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    > Nie wychodzic z domu.
    > Mozna zreszta rade te stosowac przez caly rok.
    > W okresie wiosenno-letnim tez sa przerozne zagrozenia.

    np, buty na mokrym chodniku mogą się rozkleić

  • 14. Data: 2009-12-22 17:57:34
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 22.12.2009 18:47, witek wrote:

    > np, buty na mokrym chodniku mogą się rozkleić

    A mozna w takim przypadku dochodzic od miasta/gminy odszkodowania za
    zniszczone obuwie w wyniku zamoczenia i w konsekwencji - rozklejenia?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2009-12-22 18:28:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomasz Chmielewski w <news:7pcfkeF3rtpt0U1@mid.uni-berlin.de>:

    > A mozna w takim przypadku dochodzic od miasta/gminy odszkodowania za
    > zniszczone obuwie w wyniku zamoczenia i w konsekwencji - rozklejenia?

    Zawsze można.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2009-12-22 20:57:12
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    W innych krajach zamiast soli stosuje się chlorek wapnia,znacznie lepszy od
    soli

  • 17. Data: 2009-12-23 05:13:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-22 21:57, Jacek pisze:

    > W innych krajach zamiast soli stosuje się chlorek wapnia,znacznie lepszy
    > od soli

    Też sól. Nie wiem w czym lepsza?

    BTW - W Polsce też stosuje się chlorek wapnia (najczęściej zmieszany z
    chlorkiem sodu) przy niższych temperaturach jak -7 st. C.

    --
    spp

  • 18. Data: 2009-12-23 08:38:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Też sól. Nie wiem w czym lepsza?

    Tylko w zakresie temperatur.
    Czysty chlorek wapnia teoretycznie i do cos kolo -50 pownien dac rade.
    No nie wiem jak z roslinkami. Nadmiar jonow sodu jest raczej dla nich
    zabojczy - ale jak z jonami wapnia, to nie mam pojecia.

    Pozdrawiam
    SDD