  • 1. Data: 2009-12-21 19:06:41
    Temat: Zniesienie współwłasności samochodu
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Tak jak w temacie chodzi o zniesienie współwłasności samochodu . Ja jestem
    współwłaścicielem samochodu i chodzi o to , żeby znieść współwłasność,
    gdzie należy najpierw się udać, co pozałatwiać i gdzie ? Samochód na
    początku był ubezpieczony w PZU z moimi zniżkami , po roku właściciel
    przeniósł ubezpieczenie do innego ubezpieczyciela ? - czy po zniesieniu
    współwłasności zostaną mu moje zniżki czy będzie po prostu kontynuował od
    czasu kiedy kupił samochód ?

    Googlowałe trochę i na moje pytania konkretnie nie znalazłem odpowiedzi ,
    tak więc tutaj sam osobiście zadaje .

    Boch

  • 2. Data: 2009-12-21 22:58:47
    Temat: Re: Zniesienie współwłasności samochodu
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    ale żeś zakręcił...

    rozumiem jesteś współwłaścicielem i chcesz się pozbyć udziału - więc
    musisz komuś go dać a ten ktoś musi go przyjąć.
    ten na kogo ma byc samochód idzie do urzedu miasta z toba lub Twoim
    pelnomicnictwem wypisuje wniosek, daje umowe darownicny Twoich udziałów
    i po kłopocie.

    a zniżek Twoich nie bedzie jak Cie nie bedzie.

    proste nie?