  • 1. Data: 2009-12-21 19:00:00
    Temat: rozwiązanie umowy
    Od: Zygmunt <m...@t...pl>

    Własnie w ramach prezentu gwiazdkowego pracownicy otrzymali informację,
    że od 31 grudnia firma przestaje istnieć.
    Dostali do podpisania rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, w którym
    jest zawarte zdanie, ze firma nie zalega z płatnościami dla pracownika.
    Czy musze to podpisac? Przeciez o żadnym porozumieniu nie ma mowy.
    Przysługuje mi chyba miesieczny termin wypowiedzenia, prawda? Czy w
    takim wypadku również on obowiązuje?

  • 2. Data: 2009-12-21 19:02:54
    Temat: Re: rozwiazanie umowy
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <hgogjh$6qv$2@opal.icpnet.pl>, m...@t...pl says...>
    > Wlasnie w ramach prezentu gwiazdkowego pracownicy otrzymali informacje,
    > ze od 31 grudnia firma przestaje istniec.
    > Dostali do podpisania rozwiazanie umowy za porozumieniem stron, w którym
    > jest zawarte zdanie, ze firma nie zalega z platnosciami dla pracownika.
    > Czy musze to podpisac? Przeciez o zadnym porozumieniu nie ma mowy.
    > Przysluguje mi chyba miesieczny termin wypowiedzenia, prawda? Czy w
    > takim wypadku równiez on obowiazuje?

    Nie, nie musisz podpisywac.

  • 3. Data: 2009-12-21 19:20:02
    Od: Zygmunt <m...@t...pl>

    W dniu 2009-12-21 20:02, Leszek pisze:

    > Nie, nie musisz podpisywac.

    Jakie będzie to miało dla mnie skutki?
    Wg. mnie powinni przedstawić mi wypowiedzenie zgodnie z przysługującym
    mi okresem wypowiedzenia, a co tym idzie zapłaceniem za ten okres
    wynagrodzenia. Co jeśli nie dadza mi takiego wypowiedzenia? Iść do sądu?
    Czy sądzenie się z firma, która przestała istniec ma sens? Kto jest
    wtedy za to odpowiedzialny? Likwidator firmy?

  • 4. Data: 2009-12-21 19:22:31
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Zygmunt" <m...@t...pl> wrote
    > Czy sądzenie się z firma, która przestała istniec ma sens? Kto jest wtedy
    > za to odpowiedzialny? Likwidator firmy?

    Jaki jest powód rozwiązania firmy: upadłość czy likwidacja?

  • 5. Data: 2009-12-21 19:42:53
    Od: Zygmunt <m...@t...pl>

    W dniu 2009-12-21 20:22, Piotr [trzykoty] pisze:

    > Jaki jest powód rozwiązania firmy: upadłość czy likwidacja?
    Likwidacja.
    Będzie likwidator.

  • 6. Data: 2009-12-21 20:37:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:

    > Likwidacja.
    > Będzie likwidator.

    Nie podpisuj.
    Właśnie o te okresy wypowiedzenia chodzi.
    Jak podpiszesz wyjdzie, ze sie sam 31 grudnia zwolniłeś.

  • 7. Data: 2009-12-22 09:50:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.12.2009 21:37), witek wrote:

    > Nie podpisuj.
    > Właśnie o te okresy wypowiedzenia chodzi.
    > Jak podpiszesz wyjdzie, ze sie sam 31 grudnia zwolniłeś.

    Albo inaczej - podpisuj jeżeli ci coś ciekawego zaproponują w zamian,
    jakieś "odchodne" odpowiedniej wysokości.

    A jeżel o tak za darmo albo za jakąś nędzną kwotę - to jelenia szukają.

    p. m.

  • 8. Data: 2009-12-22 10:50:16
    Od: Zygmunt <m...@t...pl>

    W dniu 2009-12-22 10:50, mvoicem pisze:

    > Albo inaczej - podpisuj jeżeli ci coś ciekawego zaproponują w zamian,
    > jakieś "odchodne" odpowiedniej wysokości.

    Własnie tak chciałem to rozwiązać

    > A jeżel o tak za darmo albo za jakąś nędzną kwotę - to jelenia szukają.

    Chyba własnie szukają... :)

  • 9. Data: 2009-12-22 12:43:20
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 11:50:16 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > Własnie tak chciałem to rozwiązać

    Ale pamiętaj by te KWOTY wpisać w porozumieniu wypowiadającym umowę i żeby
    tam była wzmianka że to z winy pracodawcy za odpowiednim "gratyfikacjami"
    zgadzasz się na ten układ.

  • 10. Data: 2009-12-22 12:48:36
    Od: Herald <h...@o...eu>

    > Własnie tak chciałem to rozwiązać

    Ale pamiętaj by te KWOTY wpisać w porozumieniu rozwiązującym umowę i żeby