  • 1. Data: 2007-08-28 21:47:09
    Temat: Zgubiłem legitymacje szkolną co mam zrobic?
    Od: c...@g...com

    Moze przeciez ktos wymienic zdjecie i korzystac podczas kontoli
    biletowej. Bylem na policj i pani w recepcji powiedziala ze oni nie
    wystawiaja zaswiadczenia. Zostalo mi tylko czekac na wezwanie do
    zaplty? Prosze o pomoc!

  • 2. Data: 2007-08-28 23:23:07
    Temat: Re: Zgubiłem legitymacje szkolną co mam zrobic?
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > biletowej. Bylem na policj i pani w recepcji powiedziala ze oni nie
    > wystawiaja zaswiadczenia. Zostalo mi tylko czekac na wezwanie do

    Etam, mnie kilka lat temu ukradli za jednym zamachem dowód, legitkę
    studencką, index i paszport:) Jak tak sobie czasem pomyślę, co ktoś wyprawia
    gdzieś tam z moimi danymi, to mi się słabo robi. O dziwo nie przychodzą
    żadne kredyty do spłacania, raz tylko był rachunek z ery, ale udało się to
    bezkrwawo załatwić. Czekam co los przyniesie... :)
    K.

  • 3. Data: 2007-08-29 00:42:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@g...com wrote:
> [...]
    > biletowej. Bylem na policj i pani w recepcji powiedziala ze oni nie
    > wystawiaja zaswiadczenia. Zostalo mi tylko czekac na wezwanie do

    Nie panikuj.
    Wyrób nową legitymację i śpij spokojnie.

  • 4. Data: 2007-08-29 10:08:21
    Temat: Re: Zgubi em legitymacje szkoln co mam zrobic?
    Od: c...@g...com

    > Nie panikuj.
    > Wyrób now legitymacj i pij spokojnie.

    A jak dostane wezwanie do zaplaty manadtu?

  • 5. Data: 2007-08-29 11:04:57
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu c...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > A jak dostane wezwanie do zaplaty manadtu?

    Zglos na policje ze Ci skradziono legitymacje
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-29 12:11:35
    Od: c...@g...com

    > Zglos na policje ze Ci skradziono legitymacje
    > --
    > badzio

    Bede sie pytac o szczegoly i wtedy ja powiem ze nic nie wiem to
    jeszcze mnie okskarza o skladnie falszywego zawiadomienia.

  • 7. Data: 2007-08-29 12:24:28
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu c...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Bede sie pytac o szczegoly i wtedy ja powiem ze nic nie wiem to
    > jeszcze mnie okskarza o skladnie falszywego zawiadomienia.

    Czego nie wiesz? Robisz sobie problemy. Jechales autobusem, zwineli Ci
    portfel razem z legitka i tyle
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-08-29 12:25:54
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 28 Sie, 23:47, c...@g...com wrote:
> [...]
    > biletowej. Bylem na policj i pani w recepcji powiedziala ze oni nie
    > wystawiaja zaswiadczenia. Zostalo mi tylko czekac na wezwanie do

    jak nie wypisuja jak wypisuja. Przed oczami mam wlasnie takie jedno i
    jak byk tam stoi: "zaswiadcza sie,ze pan. X dnia Z poinformowal o
    kradziezy z dnia Y" + co ukradli + pieczatka + podpis.

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2007-08-29 12:32:04
    Od: c...@g...com

    On 29 Sie, 14:25, Marchefkowy <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > jak byk tam stoi: "zaswiadcza sie,ze pan. X dnia Z poinformowal o
    > kradziezy z dnia Y" + co ukradli + pieczatka + podpis.

    Tak tylko ja sie pytalem w przypadku zagubienia a nie kradziezy a nie
    bede mowil ze mi ukradli bo bede posadzony o skladanie falszywego
    zawiadomienia.

  • 10. Data: 2007-08-29 12:40:18
    Od: c...@g...com

    On 29 Sie, 14:24, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu c...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:

    > Czego nie wiesz? Robisz sobie problemy. Jechales autobusem, zwineli Ci
> [...]

    A zaswiadczenie ze zglosilem fakt zagubienia legitymacji w szkole moze
    byc uzyte wobec manadtu ktory bym dostal?