  • 1. Data: 2003-10-22 07:35:32
    Temat: Zgubiłem klucz od WinXP
    Od: "Andrzej" <r...@o...pl>

    System był zakupiony z nowym kompem (OEM). W pomocy telefonicznej MS niczego
    nie uzyskałem. Jestem zarejestrowanym userem, produkt był aktywowany.
    Kupująć program nie kupowałem płytki CD, broszurki i certyfikatu
    autentyczności, lecz prawo do użytkowaia programu.

    Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak należy argumentować, aby wygrać batalię
    z MS?

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-10-22 08:19:49
    Temat: Re: Zgubiłem klucz od WinXP
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > certyfikatu autentyczności, lecz prawo do użytkowaia programu.
    >
    > Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak należy argumentować, aby wygrać

    Właściwie o o co Ci chodzi?. O numerek czy o papierek?
    Numer można przecież z systemu wyciągnąć, a jeśli
    chodzi o papierek to co do tego ma Microsoft?. Z tym
    musisz się udać do bezpośredniego sprzedawcy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wierności i przebaczania uczmy się od psów."

  • 3. Data: 2003-10-22 08:20:02
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Andrzej wrote:
    > Jak należy argumentować, aby wygrać batalię z MS?

    Wybacz, że będzie sarkastycznie - ale nieststy najzupełniej poważnie:
    żeby wygrać z MS możesz albo nie używać żadnych programów MS i namawiać
    do tego innych, albo oddać sprawę do Komisji Eurpejsiej. MS już przegrał
    sprawę antymonopolową przed Komisją, ale skutrków na razie chyba nie
    widać. A lokalnie - nie masz żadnych szas. Lecencja na któą sie zgodziłeś
    kupując soft nie daje Ci żadnych praw. Nie jesteś nawet włascicielem
    egzemplarza oprogramowania.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 4. Data: 2003-10-22 08:32:50
    Od: "Andrzej" <r...@o...pl>

    > Właściwie o o co Ci chodzi?. O numerek czy o papierek?

    Jasne, że o numerek - czyli o mozliwość korzystania z systemu

    > Numer można przecież z systemu wyciągnąć,

    Hmmm... będe wdzieczny za kontakt na priv

    Dzięki, pozdrówko,
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-10-22 08:41:20
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > Jasne, że o numerek - czyli o mozliwość korzystania z systemu

    Coś dzisiaj jestem mało domyślny. Przecież jeśli system
    masz *zainstalowany* to możesz z niego korzystać.
    Jeśli zaś nie masz go zainstalowanego to nie ma z czego
    "wyciągać" tego numeru.
    Może Ci chodzi aby ten "wyciągnięty" już numer mieć
    "na zapas"? Ale jeśli nie posiadasz płytki z systemem
    to..., eh :)

    > Hmmm... będe wdzieczny za kontakt na priv

    Jeśli podawany przez Ciebie adres jest prawidłowy
    to zaraz Ci wyślę programik do wyciągania z winXP
    numerka instalacyjnego.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który

  • 6. Data: 2003-10-22 08:54:05
    Od: "Andrzej" <r...@o...pl>

    >Przecież jeśli system
    > masz *zainstalowany* to możesz z niego korzystać.
    > Jeśli zaś nie masz go zainstalowanego to nie ma z czego
    > "wyciągać" tego numeru.

    System był zainstalowany do wczoraj, został wystrzelony w kosmos i przy
    próbie ponownej instalacji okazało się, że certyfikat z numerkiem poszedł
    się relaksować. Wiem, że to idiotyzm, no ale tak wyszło. Tak więc mam czysty
    dysk oraz płytkę, i wk*ny jestem ekstremalnie na wiadomą firmę. Więcej nie
    zarobią na mnie ani złotówki. Jak możesz, to program podeślij (mój adres
    jest ok), może się przyda w przyszłości. Że też nie miałem go wczoraj,
    problemu by nie było.

    Pozdr.,
    Andrzej

  • 7. Data: 2003-10-22 09:36:16
    Od: "Piotr Jaczewski" <p...@v...prv.nospam.pl>

    > A lokalnie - nie masz żadnych szas. Lecencja na któą sie zgodziłeś
    > kupując soft nie daje Ci żadnych praw. Nie jesteś nawet włascicielem
    > egzemplarza oprogramowania.

    A widziałeś kiedyś licencję dającą Ci prawo do własności jakiegokolwiek
    programu?

    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Jaczewski

  • 8. Data: 2003-10-22 10:09:26
    Od: "Andrzej" <r...@o...pl>

    > A widziałeś kiedyś licencję dającą Ci prawo do własności jakiegokolwiek
    > programu?

    OK, ale powinienem mieć możliwość korzystania z programu - to licencja
    powinna zapewnić. Przecież nie jest ograniczona w czasie.
    Andrzej

  • 9. Data: 2003-10-22 10:17:23
    Od: "Piotr Jaczewski" <p...@v...prv.nospam.pl>

    > OK, ale powinienem mieć możliwość korzystania z programu - to licencja
    > powinna zapewnić. Przecież nie jest ograniczona w czasie.

    Oczywiście, uważam że tu Pytający powinien w sposób bardziej "oficjalny"
    zgłosić się ze swoim problemem do Microsoftu. Z doświadczenia wiem, że
    korzystając z infolinni można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy, jednak
    nie zawsze odpowiadają one rzeczywistości :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Jaczewski

  • 10. Data: 2003-10-22 11:06:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > autentyczności, lecz prawo do użytkowaia programu.
    >
    > Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak należy argumentować, aby wygrać

    Aby wygrac batalie z MS nalezy zainstalowac Linux

    Boguslaw