eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubiłem klucz od WinXP › Zgubiłem klucz od WinXP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Andrzej" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgubiłem klucz od WinXP
    Date: Wed, 22 Oct 2003 09:35:32 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <bn5c0h$rj4$1@korweta.task.gda.pl>
    Reply-To: "Andrzej" <r...@C...pl>
    NNTP-Posting-Host: ax121.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1066808145 28260 80.50.97.121 (22 Oct 2003 07:35:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2003 07:35:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:171503
    [ ukryj nagłówki ]

    System był zakupiony z nowym kompem (OEM). W pomocy telefonicznej MS niczego
    nie uzyskałem. Jestem zarejestrowanym userem, produkt był aktywowany.
    Kupująć program nie kupowałem płytki CD, broszurki i certyfikatu
    autentyczności, lecz prawo do użytkowaia programu.

    Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak należy argumentować, aby wygrać batalię
    z MS?

    Pozdrawiam,
    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1