    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubiłem klucz od WinXP
    Date: Wed, 22 Oct 2003 10:41:20 +0200

    Użytkownik "Andrzej" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bn5fbv$m79$1@korweta.task.gda.pl

    > Jasne, że o numerek - czyli o mozliwość korzystania z systemu

    Coś dzisiaj jestem mało domyślny. Przecież jeśli system
    masz *zainstalowany* to możesz z niego korzystać.
    Jeśli zaś nie masz go zainstalowanego to nie ma z czego
    "wyciągać" tego numeru.
    Może Ci chodzi aby ten "wyciągnięty" już numer mieć
    "na zapas"? Ale jeśli nie posiadasz płytki z systemem
    to..., eh :)

    > Hmmm... będe wdzieczny za kontakt na priv

    Jeśli podawany przez Ciebie adres jest prawidłowy
    to zaraz Ci wyślę programik do wyciągania z winXP
    numerka instalacyjnego.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który