  • 1. Data: 2003-10-22 05:41:57
    Temat: uśrednienie godzin ponadwymiarowych nauczycila
    Od: Gabi<Z...@p...fm>

    Jestem nauczycielem Technikum Elektrycznego na pełnym
    etacie.Dodatkowo mam godziny ponadwymiarowe,ze względu na
    praktyki uczniów w m-cu maju mam w ciągu roku godziny
    ponadwymiarowe uśrednione na poczet etatowych godzin w maju. Czy
    to jest zgodne z prawem ?Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-22 13:42:46
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Gabi" <Z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktyki uczniów w m-cu maju mam w ciągu roku godziny
    > ponadwymiarowe uśrednione na poczet etatowych godzin w maju. Czy

    Tak - art. 42 KN:

    5b. Nauczyciel, który realizuje tygodniowy obowiązkowy wymiar zajęć zgodnie
    z ust. 3 i dla którego ustalony plan zajęć w pewnych okresach roku szkolnego
    nie wyczerpuje obowiązującego tego nauczyciela tygodniowego wymiaru godzin
    zajęć dydaktycznych, powinien nauczać odpowiednio większą liczbę godzin w
    innych okresach danego roku szkolnego. Praca wykonywana zgodnie z tak
    ustalonym planem zajęć nie jest pracą w godzinach ponadwymiarowych.

    Michał Łętowski
    Prawo w Oświacie:
    http://ipwo.vulcan.pl/