  • 1. Data: 2003-10-22 06:58:58
    Temat: piatek - 31.10
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    czy w związku z tym, że święto wypada w sobotę, piątek powinien być
    dniem wolnym od pracy?

    Gdzieś tak wyczytałem, ale szukam potwierdzenia.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-10-22 08:53:22
    Temat: Re: piatek - 31.10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy w związku z tym, że święto wypada w sobotę, piątek powinien być
    > dniem wolnym od pracy?
    >
    > Gdzieś tak wyczytałem, ale szukam potwierdzenia.

    wydaje mi sie ze to sie tyczy tylko swiat swieckich. ale moge sie mylic

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-22 10:59:34
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    Art 138 (w zw. z 129) Kodeksu Pracy
    poza tym uchwała SN OSNP/2003/6/141

    "1. czas pracy nie może przekraczać w przyjętym okresie rozliczeniowym norm
    określonych w art. 129 § 1 KP w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
    2. wystąpienie święta będącego dniem wolnym od pracy (art. 138 § 1 KP) w
    innym niż niedziela dniu tygodnia powoduje w okresie rozliczeniowym
    odpowiednie zmniejszenie liczby dni - a tym samym godzin - pracy;"

    pzdr

    kristo

  • 4. Data: 2003-10-22 12:07:32
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Wozik wrote:

    > czy w związku z tym, że święto wypada w sobotę, piątek powinien być
    > dniem wolnym od pracy?
    >
    > Gdzieś tak wyczytałem, ale szukam potwierdzenia.

    Prawie tak. Tylko, że nie musi być to piątek, może byc dowolny inny
    dzień "w okresie rozliczeniowym"

  • 5. Data: 2003-10-22 12:48:17
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    > Prawie tak. Tylko, że nie musi być to piątek, może byc dowolny inny
    > dzień "w okresie rozliczeniowym"

    dokładnie ;-)

  • 6. Data: 2003-10-22 12:53:39
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "kristo" <k...@i...pl> napisał(a):

    > dokładnie ;-)

    OK, dziękuję za odpowiedzi ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 7. Data: 2003-10-22 13:16:20
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy w związku z tym, że święto wypada w sobotę, piątek powinien być
    > dniem wolnym od pracy?

    Piatek nie może, bo to jeszcze październik. Może być poniedziałek - 3
    listopada.

    Kuba

  • 8. Data: 2003-10-22 13:29:47
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    > Piatek nie może, bo to jeszcze październik. Może być poniedziałek - 3
    > listopada.
    >
    > Kuba

    "(...)w okresie rozliczeniowym(...)"
    pytanie jaki jest konkretny okres rozliczeniowy? Z reguły to miesiąc, choć u
    mnie 2 miesiące...