  • 11. Data: 2007-05-09 22:54:19
    Temat: Re: Zeznania przed sadem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Bajkfan pisze:

    > Rzecz w tym, ze byla czesc "zadawanie pytan" swiadkowi przez sad (bardzo po
    lebkach, bo "malo czasu"), pozniej zadawanie
    > pytan swiadkowi przez powoda, a pozniej zbieranie sie do zakonczenia sprawy i
    > jeszcze przyjecie mojego wniosku o zabezpieczenie powodztwa i jego
    > rozpoznanie. Cala koncowka odbyla sie w takim pospiechu, ze nie zdazylem sie
    pozbierac po jakosci zadawanych przez sad pytan (nota bene

    Przecież jak rozumiem to ty byłeś powodem ... czyli zadawałeś świadkowi
    pytania. O co ci chodzi: "języka w gębie zapomniałeś" i masz o to
    pretensje do sądu ??

    > Aha, na poczatku rozprawy sad "dopuszczal" tez jakies dowody ojca. Ja dostalem
    > odpis pisma procesowego, byly tam jakies niby zalaczniki (chyba jakies
    > wydruki), ktorych nie bylo w przeslanej do mnie kopii. Czy przysluguje mi
    > prawo zapoznania sie z nimi?

    Już pisałem. Rusz się do sądu obejrzeć akta.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 12. Data: 2007-05-09 23:04:39
    Od: <b...@N...gazeta.pl>

    > Przecież jak rozumiem to ty byłeś powodem ... czyli zadawałeś świadkowi
    > pytania. O co ci chodzi: "języka w gębie zapomniałeś" i masz o to
    > pretensje do sądu ??

    Przepraszam, zamien w mojej wypowiedzi powoda na pozwanego.

    > Już pisałem. Rusz się do sądu obejrzeć akta.

    Tak tez zrobie.

  • 13. Data: 2007-05-10 07:28:00
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a związek z sądem?

    oczywiscie ukladow wsrod palestry prawniczej nie ma. sedziowie nie sa
    prawnikami a juz na pewno nie ma tam korupcji.osobistych sympatii tez nie ma
    a spotkania prawnikow przy kawce sa tylko towarzyskie.

  • 14. Data: 2007-05-10 07:32:36
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    > Ty sie lepiej spytaj czy on wie co znaczy "Palestra" ...

    w przeciwienstwie do ciebie oprocz znaczenie slowa "palestra" wiem nawet co
    oznacza "pieniactwo" i patrzac w archiwum grupy zastanawiam sie dlaczego
    uwazasz, ze zadanie i wniosek jest tozsame.:)

  • 15. Data: 2007-05-10 08:22:33
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    > A po polsku umiesz coś napisać?

    Oczywiscie tylko w przeciwienstwie do ciebie znam jeszcze netykiete.:)

  • 16. Data: 2007-05-10 16:19:02
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Teddy napisał(a):
    > palestry