  • 1. Data: 2007-05-08 12:38:20
    Temat: sprawa sądowa o zwrot umożenia
    Od: o...@e...com.pl

    Mam pytanie: przekształciłem spóółdzielcze mieszkanie z lokatorskiego
    na własnościowe. Zgodnie z ówczesnym statutem spółdzielni, umorzono 75
    % należnośći, pod warunkiem nie sprzedania mieszkania przez 5 lat.
    Mieszkanie jednakże sprzedałem wcześniej, ale w międzyczasie zmienił
    się statut spółdzielni i w dniu sprzedaży punkt który został
    pzrywołany w umowie ze spółdzielnią (dotyczący zwrotu umorzenia)
    został uchylony. Jak wyglądają moje potencjalne sznase w sądzie ?
    W nowym statucie nie ma żadnych przepisów przejściowych dotyczących
    zaistniałej sytuacji.

    Proszę o sugestie.

    pOZDRAWIAM