  • 1. Data: 2007-05-08 12:17:27
    Temat: Czy rodzina może być pełnomocnikiem w postępowaniu uproszczonym?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Chcę pozwać dystrybutora sprzętu, który kupił tata, o zrealizowanie umowy
    gwarancyjnej. Czy mogę być pełnomocnikiem taty nie będąc prawnikiem? Tata
    się w to nie chce angażować, a ja nie chcę odpuścić firmie. Co w przypadku,
    jeśli pozwany wniesie sprzeciw - czy podczas procesu mogę przyjść zamiast
    ojca?

    Swoją drogą chodzi o firmę Haier - nie kupujcie sprzętu tej firmy,
    na początku lutego serwis uznał, że sprzęt jest nienaprawialny, w związku z
    czym przysługuje wg gwarancji wymiana na wolny od wad, no i od tego
    czasu dystrybutor nie chce autoryzować wymiany, po prostu olewa temat
    sikiem prostym.

    P.S. Zastanawiam się nad tym, czy kupując sprzęt w Makro, ale nie na
    fakturę, jest się konsumentem? IMHO nie.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-05-08 12:24:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 08 May 2007 12:17:27 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Chcę pozwać dystrybutora sprzętu, który kupił tata, o zrealizowanie
    > umowy gwarancyjnej. Czy mogę być pełnomocnikiem taty nie będąc
    > prawnikiem?

    Powodem jest tata, Tobie udziela pełnomocnictwa. Jak najbardziej dobrze
    będzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com