  • 31. Data: 2007-05-20 09:52:43
    Temat: Re: Zeznania oskarzonych przed prokuratorem
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    stern napisał(a):
    > słynne zdanie: "Sąd nie dał wiary wyjasnieniom oskarżonego bo są
    > sprzeczne z pozostałym zebranym w sprawie materiałem dowodowym" ;)

    ... i stanowią wyłącznie przyjętą linię obrony.

    KG

  • 32. Data: 2007-05-20 09:54:03
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Myślę że jeśli byłby to jedyny argument to byłby do podważania. Jednak
    > przy zeznaniach 1:1 bez innych dowodów, to raczej oskarżony byłby
    > uniewinniony. Przynajmniej moim zdaniem.

    dlaczego? skoro z rzutu monetą wynika że jest winny, to znaczy że jest ;)

    KG

  • 33. Data: 2007-05-20 10:10:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > dlaczego? skoro z rzutu monetą wynika że jest winny, to znaczy że jest ;)

    Trudno w uzasadnieniu przeprowadzać dowód matematyczno-statystyczny :)

    Ale umówmy się: pisemne uzasadnienie nigdy nie zawiera wszystkiego co
    sobie sąd pomyśli ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 34. Data: 2007-05-20 10:14:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Ale umówmy się: pisemne uzasadnienie nigdy nie zawiera wszystkiego co
    > sobie sąd pomyśli ...

    I te myśli w głowie sądu błądzą niezależnie od tego co jest napisane w
    mądrych kodeksach. Nie da się tego zmienić prawem stanowionym. No ale tu
    raczej wchodzimy na grunt psychologi a nie prawa.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com