  • 1. Data: 2007-05-16 12:49:52
    Temat: Dolna granica kwoty przy nakazie zaplaty
    Od: "Marcin" <b...@h...pl>

    Witam,

    Jeden z magazynow do ktorych zdarzalo mi sie napisac tekst, juz dosc dlugo
    zalega z zaplata. Kwota jest niewielka, bo troche ponad 70 zlotych. Czy
    istnieje jakas dolna granica kwoty wierzytelnosci, przy ktorej mozna
    wystapic o wydanie sadowego nakazu zaplaty czy jezeli zleceniodawca zalega
    chocby zlotowke, moge wniesc taki pozew?

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 2. Data: 2007-05-16 13:14:11
    Temat: Re: Dolna granica kwoty przy nakazie zaplaty
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 16 Maj, 14:49, "Marcin" <b...@h...pl> wrote:
> [...]
    > wystapic o wydanie sadowego nakazu zaplaty czy jezeli zleceniodawca zalega
    > chocby zlotowke, moge wniesc taki pozew?

    jesli zalega to czemu by nie walczyc o swoje? Pytanie tylko czy warto
    dochodzic bo pewnie wiecej wydasz na koszta sadowe..

  • 3. Data: 2007-05-16 13:37:20
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marchefkowy napisał(a):

    > jesli zalega to czemu by nie walczyc o swoje? Pytanie tylko czy warto
    > dochodzic bo pewnie wiecej wydasz na koszta sadowe..

    30 zł to nie jest więcej niż 70 ;).
    A i tak przegrywajacy ponosi koszty (w ostatecznym rozrachunku)

  • 4. Data: 2007-05-16 14:26:53
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Przy okazji zapytam: jaki jest koszt ustawowy zastepstwa procesowego (radcy
    prawnego) przy takiej kwocie roszczenia?
    JaC

  • 5. Data: 2007-05-16 14:34:40
    Od: stern <s...@0...pl>

    666 napisał(a):
    > Przy okazji zapytam: jaki jest koszt ustawowy zastepstwa procesowego (radcy
    prawnego) przy takiej kwocie roszczenia?
    > JaC

    naturalny porządek czytania
    zaburzasz
    inaczej
    postem
    pod
    się
    odpowiada

    60 zł zdaje się

  • 6. Data: 2007-05-16 15:42:15
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Stern dość niespodziewanie napisał(a):

    > naturalny porządek czytania
    > zaburzasz
    > inaczej
    > postem
    > pod
    > się
    > odpowiada

    Usiłujesz zreformować niereformowalnego :(
    Choć w sumie słusznie - kropla drąży kamień, więc może i JaC kiedyś
    zrozumie, choć na niejednej grupie juz próbowano i jak widać bez skutku -
    twardy kamień.

    > 60 zł zdaje się

    Ano tyle.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: Rumpel.Roman
    C Hollywood Homicide