  • 1. Data: 2007-05-16 12:58:44
    Temat: zwolnienie lekarskie
    Od: "Pawel \"GONZAL\" Kowalski" <g...@p...onet.pl>

    witam mam taki problem

    gdzie sie dowiedziec o definicje zwolnienia " chory moze chodzic" jak moze
    chodzic to czy musi byc w domu, miejscu zamieszkania czy powiedzmy za
    granica

    Pozdrawiam
    Paweł "GONZAL" Kowalski

  • 2. Data: 2007-05-16 13:00:39
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 16 May 2007 14:58:44 +0200, Pawel \"GONZAL\" Kowalski
    napisał(a):

    > gdzie sie dowiedziec o definicje zwolnienia " chory moze chodzic" jak
    > moze chodzic to czy musi byc w domu, miejscu zamieszkania czy powiedzmy
    > za granica

    W pojęciu zwolnienia lekarskiego "może chodzić" oznacza, że może chodzić
    wokół swoich spraw domowych.
    W przypadku kontroli pracodawcy lub ZUS można mieć problemy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-05-16 13:02:59
    Od: "Pawel \"GONZAL\" Kowalski" <g...@p...onet.pl>

    ale jest jakis przepis na to czy to jest powiedzmy "widzimisie" pani za
    biurkiem

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f2ev9n$nfo$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2007-05-16 13:10:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 16 May 2007 15:02:59 +0200, Pawel \"GONZAL\" Kowalski
    napisał(a):

    > ale jest jakis przepis na to czy to jest powiedzmy "widzimisie" pani za
    > biurkiem

    IMHO taka jest linia orzecznicza. Z przepisem się nie spotkałem, co nie
    oznacza, że go nie ma.

  • 5. Data: 2007-05-16 13:25:07
    Od: "Pawel \"GONZAL\" Kowalski" <g...@p...onet.pl>

    wielkie dzieki za pomoc

  • 6. Data: 2007-05-28 21:41:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2ev7b$lj9$1@atlantis.news.tpi.pl Pawel "GONZAL"
    Kowalski <g...@p...onet.pl> pisze:

    > gdzie sie dowiedziec o definicje zwolnienia " chory moze chodzic" jak
    > moze chodzic to czy musi byc w domu, miejscu zamieszkania czy powiedzmy
    > za granica
    Jeśli chory musi leżeć, to nie oznacza, że jest koniecznie chory obłożnie.
    Może w razie konieczności poruszać się celem zabezpieczenia podstawowych
    potrzeb jeśli nie ma innego wyjścia. Czyli np. może wyjść po chleb do
    najbliższego sklepu. Definicji raczej nie znajdziesz, to jest za bardzo
    ocenne. Ważniejsze jest to, że nie jest nigdzie powiedziane GDZIE musi
    leżeć - wcale niekoniecznie w miejscu zameldowania czy zamieszkania, co
    pozwala zapobiec bezpośredniej kontroli zarówno ze strony pracodawcy jak i
    ZUSu. Nie widzę przeszkód, aby leżał i kurował sie u rodziny za granicą.
    Oczywiście "leżący" chory przyłapany na pracy na budowie ma trochę
    przerąbane. ;)

    Z kolei chory mogący chodzić może sobie chodzic gdzie chce, ale nie może
    podczas zwolnienia wykonywać czynności mogących spowodować pogorszenie
    stanu. I znów to wszystko jest ocenne (zresztą podobnie jak w poprzednim
    przypadku).

    --
    Jotte