  • 1. Data: 2007-05-16 12:22:33
    Temat: Wyrok sądowy - zwrot pieniędzy
    Od: Xorock <x...@g...pl>

    Witam.
    Swego czasu dałem się naciąć na Allegro. Kwota niewielka ale jednak.
    Dzisiaj dostałem orzeczenie- człowiek został skazany. Ma zwrócić mi
    pieniądze. W jaki sposób to się odbywa?

    Inna sprawa jaką to bzdurą jest. Sprawa się ciągnęła 3 lata, teraz ma
    kolejne 2 lata na zwrot. Łącznie 5. I nawet nie wliczone odsetki.

  • 2. Data: 2007-05-16 13:19:53
    Temat: Re: Wyrok sądowy - zwrot pieniędzy
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 16 Maj, 14:22, Xorock <x...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Inna sprawa jaką to bzdurą jest. Sprawa się ciągnęła 3 lata, teraz ma
    > kolejne 2 lata na zwrot. Łącznie 5. I nawet nie wliczone odsetki.

    By oznaczalo,ze za 2 lata w ciagu ktorych nie zaplaci musisz zglosic
    sie do komornika w celu wyegzekwowania nieuregulowanej platnosci.
    I tak ciesz sie,ze ustalono sprawce. U mnie mimo,ze podalem policji
    dokladne namiary, numery, korespondencje, naglowki maili,
    potwierdzenie przelewu i pare innych to umorzyli sprawe z powodu "nie
    wykrycia sprawcy" i dopiero jak zadzwonilem do "sprzedawcy" po jakims
    czasie to tlumaczac sie przyznal i oddal pieniadze.

  • 3. Data: 2007-05-16 13:33:12
    Od: Xorock <x...@g...pl>

    Marchefkowy pisze:
    > By oznaczalo,ze za 2 lata w ciagu ktorych nie zaplaci musisz zglosic
    > sie do komornika w celu wyegzekwowania nieuregulowanej platnosci.
    A właśnie w jaki sposób ma mi ta osoba zwrócić pieniądze? Sam się ma
    zatroszczyć jak się ze mną skontaktować?

> [...]
    > wykrycia sprawcy" i dopiero jak zadzwonilem do "sprzedawcy" po jakims
    > czasie to tlumaczac sie przyznal i oddal pieniadze.

    Było ponad 200 "łosiów" więc siła grupy dość spora. Inna sprawa że
    wyciągnął kilkanaście tysięcy od wszystkich a ma zapłacić grzywny 600zł
    i 5 lat w zawieszeniu. Kara żadna. A od sądu dostałem taką fajną wręcz
    książeczkę gdzie wymienieni są wszyscy poszkodowani (i każdy dokładnie
    tyle samo makulatury) - państwo polskie chyba naprawdę nie ma co robić z
    pieniędzmi z podatków.

  • 4. Data: 2007-05-16 13:33:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marchefkowy napisał(a):

> [...]
    > dokladne namiary, numery, korespondencje, naglowki maili,
    > potwierdzenie przelewu i pare innych to umorzyli sprawe z powodu "nie

    jak u mnie zrobili tak samo, to zamiast psioczyć napisałem zażalenie na
    postanowienie o umorzeniu tłumacząc jak się po numerze IP identyfikuje
    osobę i do kogo się zwrócić z jakim pytaniem, tudzież wskazałem kilka
    innych metod na ustalenie sprawcy.

    Jak wiesz coś więcej od nich, to im pomóż, a nie mów: "powinni byli
    wiedzieć, jak się za to zabrać"

  • 5. Data: 2007-05-16 13:50:39
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    stern wrote:

    > jak u mnie zrobili tak samo, to zamiast psioczyć napisałem zażalenie na
    > postanowienie o umorzeniu tłumacząc jak się po numerze IP identyfikuje
    > osobę

    :)

    --
    Pozdrawiam,