  • 21. Data: 2009-12-14 22:35:09
    Temat: Re: Zerwanie umowy ustnej
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marynarz pisze:

    > Mało precyzyjnie się wypowiedziałem, na stronie UPSu jest informacja że
    > Otrzymano informacje rozliczeniowe nic wiecej, dodam że ten sprzedawca wysłał mi
    > tracking number przesyłki którą wysłał 11 grudnia do rotterdamu i ona ma taki
    > sam status.

    Ja bym tego sprzedawcę poinformowała, że jednak rezygnuję z tego zakupu.
    Lepiej nie kupić niż dać się komuś ewentualnie oszukać.

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-12-14 22:57:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 23:11:47 +0100, Marynarz napisał(a):

    > Mało precyzyjnie się wypowiedziałem,

    O. Ty na poważnie bierzesz rady Animki. Ty naprawde jesteś mega naiwny :/
    Ile razy już cię tak w życiu przerobili?

    --
    marcin

  • 23. Data: 2009-12-14 22:57:55
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ja bym tego sprzedawcę poinformowała, że jednak rezygnuję z tego zakupu.
    > Lepiej nie kupić niż dać się komuś ewentualnie oszukać.
    >

    > --
    > animka

    Poinformowałem go o rezygnacji ale on straszy mnie sądem i swoim adwokatem.

  • 24. Data: 2009-12-14 23:02:53
    Od: g...@p...onet.pl

    > O. Ty na poważnie bierzesz rady Animki. Ty naprawde jesteś mega naiwny :/
    > Ile razy już cię tak w życiu przerobili?
    >

    > --
    > marcin

    Nie przerobili, kasy temu facetowi nie wysłałem dlatego sapie.

    Marynarz

  • 25. Data: 2009-12-14 23:06:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    g...@p...onet.pl pisze:

    > Poinformowałem go o rezygnacji ale on straszy mnie sądem i swoim adwokatem.

    A niech sobie straszy. Ja bym go miała w ciężkim poważaniu.
    Idź jeszcze (albo napisz maila) do Federacji Konsumentów. Dadzą Ci
    poradę, podpowiedzą co i jak.

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-12-14 23:14:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Skoro tam widnieje to raczej nie byłeś oszukany...ale masz prawo
    > zrezygnować z zakupu.

    Skoro tam widnieje to nic nie znaczy.

  • 27. Data: 2009-12-14 23:16:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marynarz wrote:

> [...]
    > tracking number przesyłki którą wysłał 11 grudnia do rotterdamu i ona ma taki

    bo tracking number jest nadawany w momencie definiowania przysylki.
    potem jest drukwoany na kartce, którą naklejasz na na paczke.
    A paczka jest ciagle u ciebie w domu.

    To tak jakbym ci przedstawił rachunek za kupienie znaczków i wciskał kit
    ze z tego wynika, ze paczke wyslalem.

  • 28. Data: 2009-12-14 23:17:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Ja bym tego sprzedawcę poinformowała, że jednak rezygnuję z tego zakupu.
    > Lepiej nie kupić niż dać się komuś ewentualnie oszukać.

    A ja bym go nie informował bo narazasz sie na zerwanie umowy.
    Bardziej bym go poinformował, ze odbiore osobiscie.

  • 29. Data: 2009-12-14 23:18:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Poinformowałem go o rezygnacji ale on straszy mnie sądem i swoim adwokatem.

    No wiec to co moze ugrac to to, ze bedziesz musial ewentualnie kupic.
    Nie sadze, aby tak sie kiedykolwieks stało, bo ciezko mu bedzie sprzedac
    to co nie ma.

  • 30. Data: 2009-12-15 00:47:50
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Poczytaj sobie dokładnie:
    http://www.e-platnosci.23.pl/scam_wu_escrow.htm

    i inne obok.

    I przestań wierzyć, że złodziej cię poda do sądu :-)
    MAc