  • 1. Data: 2009-12-14 08:38:37
    Temat: Wysyłka oferty reklamowej
    Od: "Gość123" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam Was,

    Mam nadzieję, iż w dobrej grupie zamieściłem post :) Chciałbym potwierdzić
    moją już wiedzę lub też jej zaprzeczyć, a chodzi o wysyłkę oferty reklamowej.

    Jeżeli mamy na witrynie internetowej ogólnodostępny adres e-mail to jeżeli
    chciałbym wysłać danej osobie moją ofertę reklamową to oczywiście muszę
    najpierw wysłać zapytanie o zgodę i jeżeli takową otrzymam to następnie mogę
    wysłać moją ofertę. To jest jasne. A jak się ma sprawa w przypadku numeru
    telefonu komórkowego ogólnodostępnego na stronie internetowej właściciela?
    Jeżeli chciałbym wysłać mu ofertę reklamową poprzez SMS (pomijamy, że np. z
    darmowej bramki będzie to MAŁO profesjonalne) to czy tutaj są takie same
    zasady jak w przypadku adresu e-mail, iż najpierw muszę mieć zgodę poprzez SMS
    od odbiorcy, a jeżeli ją uzyskać to dopiero mogę wysłać ofertę reklamową, czy
    może w przypadku numeru komórkowego są tutaj jakieś troszkę inne zasady o
    których nie wiem?

  • 2. Data: 2009-12-14 22:42:48
    Temat: Re: Wysyłka oferty reklamowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gość123" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem nie ma żadnego powodu, by oferta wysyłana SMS-em była z punktu
    widzenia prawa traktowana inaczej, niż mail.