  • 11. Data: 2015-01-29 13:09:07
    Temat: Re: Zdjęcie pracownika na stronie internetowej firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2015, Marek wrote:

    > Użytkownik <n...@t...net.pl> napisał
    >
    > Co z tego, że reklamuje, skoro firma, w której pracownik już nie pracuje,
    > nie może rozdawać "namiarów" do byłego pracownika potencjalnym
    > jego klientom, bo to niezgodne z ustawą o ochronie danych osobowych.

    W sprawie formalnej - JAKBY była to sprawa układu, w którym firma
    chce "robić dobrze byłemu pracownikowi", to nie istniałyby przeszkody
    aby to firma powiadamiała pracownika, ponadto aby pracownik
    udzielił firmie zgody na "przetwarzanie" w tym celu :)
    Raczej wygląda na rozstanie z brakiem porozumienia ;)

    Jak rozumiem, Andrzej raczej argumentuje w tę stronę, że dopóty
    były pracodawca nie znajdzie się w towarzystwie np. Amber Gold,
    czy jakimś innym "źle kojarzącym się" towarzystwie, z korzyści
    byłej firmy sam może jakieś korzyści próbować wyciągnąć.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2015-01-29 13:24:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No to w sprawie indywidualnego zdjęcia zgodziłbym się z prawem do
    > żądania usunięcia.
    > Przy zdjęciu grupowym mam wątpliwości.

    Usuwanie zdjęć grupowych oczywiście sensu nie ma. Opisujemy je, że to
    załoga naszej firmy przykłądowo w sierpniu 013 roku i jest OK! Pracował
    tam. Tylko bez sensu, jak jego forka wisi jako dyrektora d/s marketingu
    obecnie.

  • 13. Data: 2015-02-04 02:01:18
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-01-28 o 07:20, Marek pisze:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1501272321340.1408@quad...

    > Nie przyjął.

    Na wszelki wypadek sprawdź umowę o pracę. Może składnik 1 zł w pensji
    jest właśnie z tego tytułu.