  • 11. Data: 2008-05-27 08:47:01
    Temat: Re: Zdjęcie do zakładowej bazy danych
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 26 May 2008 20:31:38 +0000, Nemo napisał(a):

    > Dziękuję Państwu za dyskusję. Reasumując - wizerunek pracownika nie jest
    > chroniony przed fotografowaniem i umieszczaniem w zakłądowej bazie
    > danych do użytku wewnętrznego? Można tak do jednego zdania uprościć
    > sprawę?

    Hmm. Jeśli pracodawca chce sobie z tego robić jakąś dokumentację to w
    sumie są też przepisy o tym jak ona wygląda. I nie wolno *w aktach*
    osobowych trzymać innych papierów.

    Ale w sumie na siłę nikogo sfotografować też się nie da. Przyjdą z
    aparatem -- zrobisz durną minę, albo założysz beret na buzię.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 12. Data: 2008-05-27 20:51:29
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > do
    > użytku wewnętrznego? Można tak do jednego zdania uprościć sprawę?

    Do zewnętrznego (folder reklamowy, witryna www itp.) też nie jest.

  • 13. Data: 2008-05-29 15:08:06
    Od: "rysio z klanu" <b...@s...niet>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Do zewnętrznego (folder reklamowy, witryna www itp.) też nie jest.

    To ja sie podepne pod temat. Sytuacja jest taka.
    Zaklad pracy wynajmuje pomieszczenia w biurowcu. Ma wlasny system kontroli
    we/wy.
    W budynku zostaja zamontowane bramki, wejscie na karty. Zaklad pracy prosi o
    dostarczenie zdjec pracownikow, w celu przekazania ochronie budynku.
    Ochrona potrzebuje tych zdjec aby identyfikowac wchodzących.
    Czy zatem ochrona\wlasciciel budynku (nie zaklad pracy) moze wymagac takich
    danych, do kogo zglaszac zadanie usuniecia danych po ew. zwolnieniu z pracy.

    RzK

  • 14. Data: 2008-05-29 18:30:45
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 29 May 2008 17:08:06 +0200, rysio z klanu napisał(a):

    > Czy zatem
    > ochrona\wlasciciel budynku (nie zaklad pracy) moze wymagac takich
    > danych, do kogo zglaszac zadanie usuniecia danych po ew. zwolnieniu z
    > pracy.

    Może, oczywiście, że tak. A jak się pracownik nie zgodzi to jego sprawa.