    From: "rysio z klanu" <b...@s...niet>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie do zakładowej bazy danych
    Date: Thu, 29 May 2008 17:08:06 +0200

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:g1hs8e$190q$1@news2.ipartners.pl...

    > Do zewnętrznego (folder reklamowy, witryna www itp.) też nie jest.

    To ja sie podepne pod temat. Sytuacja jest taka.
    Zaklad pracy wynajmuje pomieszczenia w biurowcu. Ma wlasny system kontroli
    we/wy.
    W budynku zostaja zamontowane bramki, wejscie na karty. Zaklad pracy prosi o
    dostarczenie zdjec pracownikow, w celu przekazania ochronie budynku.
    Ochrona potrzebuje tych zdjec aby identyfikowac wchodzących.
    Czy zatem ochrona\wlasciciel budynku (nie zaklad pracy) moze wymagac takich
    danych, do kogo zglaszac zadanie usuniecia danych po ew. zwolnieniu z pracy.

    RzK