  • 51. Data: 2006-11-21 21:15:39
    Temat: Re: Zdjęcia
    Od: "Arjano" <8...@4...pl>

    Użytkownik "Qbek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1163410335.370347.164990@f16g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > Jesli nie sa obiektem glownym, a sa elementem tla, to tez nie.

    A jeśli jest to znana osoba np. prezenter TVP, Pudzianowski, albo któryś z
    polityków?

  • 52. Data: 2006-11-22 10:42:29
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 20:47:35 +0100, metti napisał(a):

    > - Jaka grupa?
    > - Mała.
    > - Ile to osób?
    > - Nie wiem.
    > - Dziękuję. ;-)

    Sąd zadecyduje bo zdjęcia mogą być bardzo różne. Spotkałem się z
    interpretacją że nie jest naruszeniem wizerunku zdjęcie osoby, którą
    możnaby usunąć ze zdjęcia, a nie straciło by ono swojego sensu.

    Pozdrawiam,
    Henry