  • 11. Data: 2005-01-31 21:08:48
    Temat: Re: Zbieranie odcisków palcy - JAKA PODSTAWA ?
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:7228.000000d4.41fc8c81@newsgate.onet.pl...
    > Informatycy w firmie tłumaczyli komuś takie zjawisko, jednak na obecną
    chwilę
    > nie jestem w stanie przytoczyć ich uzasadnienia, jednak znając politykę
    tej
    > firmy skłaniam się do teorii manipulacji przy systemie to +/- 30 min pracy
    > więcej za dnia, w rozumieniu pracodawcy de facto wszyscy przychodzą pod
    > czytnik o 15:00 opierając się na wskazaniach swoich zegarków podręcznych,
    > jednak stoją i czekają aż na czytniku wybije 15:00 czyli +/- jakieś 15
    min.
> [...]

    No zjawisko jest proste - system jest niesprawny. Rozumiem, ze czytnik dla
    przychodzacych i wychodzacych z pracy do dwa rozne urzadzenia? W takim
    wypadku problem jest prozainczny - nie zgadzaja sie wskazania zegarow w
    kontrolerach obslugujacych te czytniki (inne kontrolery dla kazdego
    czytnika). I latwo to poprawic bo kontrolery maja mozliwosc synchronizowania
    sie z jednym okreslonym kontrolerem, powiedzmy "nadrzednym". Lub tez moga
    sie synchronizowac z pecetem podlaczonym do wszystkiego. Jesli nie sa
    zsnchronizowane to jest to po prostu blad w sztuce i serwis powinien to
    poprawic.

    the.one