  • 11. Data: 2013-10-09 22:13:00
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.10.2013 22:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Świnoujściu Katarzyna Chudy
    > podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 12-11-2013 o godz. 09:00 w
    > kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    > pierwsza licytacja ruchomości składających się z:
    >
    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    LOL

    No to co, trzeba napisać donos do SANEPIDu ;)

    PS: kto i po co zrobił crosspost na budowlane?

  • 12. Data: 2013-10-10 00:27:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-09 19:44, wolim pisze:
    > A swoją drogą, ciekawe kto będzie odpowiedzialny, jak ktoś kupi słoik
    > grzybów i się przekręci, bo się okaże że były trujące.

    Kobieta się napracowala przy robieniu tych przetworów, a ta komornik tak
    tanio to wszystko wycenila. Ona ma jakiś cennik? Raczej nie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-10-10 06:48:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 23:15, hikikomorisan pisze:

    3

    > rotfl kurwa ze tak powiem :)

    Zgnoić, upodlić, odrzeć z godności...
    To taka wersja lub forma systemowego zamordzia.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2013-10-11 23:20:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Oct 2013, animka wrote:

    > Kobieta się napracowala przy robieniu tych przetworów, a ta komornik tak
    > tanio to wszystko wycenila.

    Jest pytanie czy ktoś da więcej.
    W zasadzie, jak ktoś uważa że fajnie byłoby dobrze zrobić dłużnikowi, to
    może przelicytować cenę za te przetwory. Pomoże spłacić dług.

    > Ona ma jakiś cennik? Raczej nie.

    Raczej nie.
    Właśnie z żywnością zdarza się sporo kontrowersyjnych akcji komornika,
    które potem są opisywane w gazetach. Z powodu (wy)ceny rzecz jasna.
    Ale z drugiej strony, co komornik ma zrobić z dłużnikiem, który
    zamiast spłacić dług "utopił" pieniądze w zakupie np. mięsa?

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2013-10-12 10:08:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > Ale z drugiej strony, co komornik ma zrobić z dłużnikiem, który
    > zamiast spłacić dług "utopił" pieniądze w zakupie np. mięsa?

    Wydajemisie, że celem działania komornika jest oddanie długu
    wierzycielowi, a nie zabranie dłużnikowi rzeczy, która dla nikogo poza
    dłużnikiem nie ma wartości, w myśl polskiej zasady zawiści "a niech mu
    ta krowa zdechnie".

    Natomiast za próbę sprzedaży grzybów bez odpowiedniego świadectwa
    komornik powinien dostać taką grzywnę, żeby mu się odechciało.

    MJ

  • 16. Data: 2013-10-12 16:08:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Natomiast za próbę sprzedaży grzybów bez odpowiedniego świadectwa
    > komornik powinien dostać taką grzywnę, żeby mu się odechciało.

    Wczoraj na jakims portalu przeczytałam, że ona teraz się wzięła za
    zabawki dziecka tej kobiety.
    Dlaczego nie poszuka sobie sprawcy tego długu tylko gnębi kobietę z
    chorym dzieckiem!

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-10-12 17:31:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Oct 2013, Michal Jankowski wrote:

    > Wydajemisie, że celem działania komornika jest oddanie długu wierzycielowi,

    W sumie tak.

    > a nie zabranie dłużnikowi rzeczy, która dla nikogo poza dłużnikiem nie ma
    > wartości, w myśl polskiej zasady zawiści "a niech mu ta krowa zdechnie".

    Nie, to jest po prostu "legalny szantaż".
    Sprowadza się do zbudowania u dłużnika przekonania, że jednak lepiej
    oddać za wszelką cenę dług, bo inaczej nękanie nie ustanie.
    Krótko mówiąc zdychanie krów jest uzależnione od nieoddania długu,
    znaczy źródła złości wierzyciela, a nie zupełnie niezawisłej zawiści :>

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2013-10-12 19:05:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > Krótko mówiąc zdychanie krów jest uzależnione od nieoddania długu,
    > znaczy źródła złości wierzyciela, a nie zupełnie niezawisłej zawiści

    Ale czy Ty nie rozumiesz, że nie jest to dług tej kobiety, lecz jej
    męża.
    Zatem niech pani komornik zdejmie z niego ostatnie portki i puści go w
    samych skarpetkach, a nie znęca się nad kobieciną i dzieckiem.
    Tak wiem, że wielu ludzi nawet bierze fikcyjne rozwody. Ale wiem też, że
    są rodziny, w których kobieta nie chce mieszkać z mężem, są w separacji
    lub po rozwodzie, bo mąż alkoholik lub też ma inną, ale są zmuszeni
    mieszkać pod jednym dachem. Nie znamy tej rodziny i tego konkretnego
    przypadku, a to co robi pani komornik jest skurwysyństwem, wykraczającym
    poza ramy prawne. Świadczą nawet o tym wypowiedzi Rzecznika Krajowej
    Rady Komorniczej, który odcina się od sprawy pani komornik:
    [cytat]
    "Damski po sprawdzeniu historii już nie bronił pani komornik. W całej
    sprawie wierzycielem nie była prywatna osoba ani firma, tylko skarb
    państwa. - Chodziło o grzywnę albo koszty procesu - przyznaje Damski.
    Jak to możliwe, że zabrano właśnie przetwory? - Też się zastanawiam, na
    jakiej zasadzie pani komornik je wyceniła. Będzie ciężko uznać, że te
    rzeczy będą się nadawały do wylicytowania. Wystawienie tego na sprzedaż
    nie byłoby najwłaściwsze. Ale pewnie chodziło o efekt psychologiczny, by
    pokazać, że dłużnik musi swój dług uregulować - zastanawia się Damski."

    Tutaj jak widać pani komornik nie chodziło, aby dłużnik uregulował dług,
    lecz by pokazać kto tu rządzi.

  • 19. Data: 2013-10-12 19:24:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-12 19:05, uzytkownik pisze:
> [...]
    > pokazać, że dłużnik musi swój dług uregulować - zastanawia się Damski."
    >
    > Tutaj jak widać pani komornik nie chodziło, aby dłużnik uregulował dług,

    A może to jest kochanka tego dłużnika i dlatego tak usilnie
    psychologicznie karze jego żonę?

    --
    animka

  • 20. Data: 2013-10-13 13:45:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.10.2013 o 19:24 animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > A może to jest kochanka tego dłużnika i dlatego tak usilnie
    > psychologicznie karze jego żonę?
    Ty gorzej dla niej, rada powinna ją wywalić na pysk, jak straci imunitet
    to ta kobita powinna podać ją do sądu o odszkodowanie za straty
    moralne. Tylko że to mało realne u nas, sędziowie, prokuratorzy,
    komoronicy to święte krowy, nie do ruszenia.

    --

    Pozdr
    Janusz