    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Date: Sat, 12 Oct 2013 19:05:23 +0200

    > W sumie tak.

    > Nie, to jest po prostu "legalny szantaż".
    > Sprowadza się do zbudowania u dłużnika przekonania, że jednak lepiej
    > oddać za wszelką cenę dług, bo inaczej nękanie nie ustanie.
    > Krótko mówiąc zdychanie krów jest uzależnione od nieoddania długu,
    > znaczy źródła złości wierzyciela, a nie zupełnie niezawisłej zawiści
    > :>

    Ale czy Ty nie rozumiesz, że nie jest to dług tej kobiety, lecz jej
    męża.
    Zatem niech pani komornik zdejmie z niego ostatnie portki i puści go w
    samych skarpetkach, a nie znęca się nad kobieciną i dzieckiem.
    Tak wiem, że wielu ludzi nawet bierze fikcyjne rozwody. Ale wiem też, że
    są rodziny, w których kobieta nie chce mieszkać z mężem, są w separacji
    lub po rozwodzie, bo mąż alkoholik lub też ma inną, ale są zmuszeni
    mieszkać pod jednym dachem. Nie znamy tej rodziny i tego konkretnego
    przypadku, a to co robi pani komornik jest skurwysyństwem, wykraczającym
    poza ramy prawne. Świadczą nawet o tym wypowiedzi Rzecznika Krajowej
    Rady Komorniczej, który odcina się od sprawy pani komornik:
    [cytat]
    "Damski po sprawdzeniu historii już nie bronił pani komornik. W całej
    sprawie wierzycielem nie była prywatna osoba ani firma, tylko skarb
    państwa. - Chodziło o grzywnę albo koszty procesu - przyznaje Damski.
    Jak to możliwe, że zabrano właśnie przetwory? - Też się zastanawiam, na
    jakiej zasadzie pani komornik je wyceniła. Będzie ciężko uznać, że te
    rzeczy będą się nadawały do wylicytowania. Wystawienie tego na sprzedaż
    nie byłoby najwłaściwsze. Ale pewnie chodziło o efekt psychologiczny, by
    pokazać, że dłużnik musi swój dług uregulować - zastanawia się Damski."

    Tutaj jak widać pani komornik nie chodziło, aby dłużnik uregulował dług,
    lecz by pokazać kto tu rządzi.