  • 11. Data: 2004-10-28 18:54:28
    Temat: Re: Zawiadomienie na trolla
    Od: Sarcophilus Satanicus <n...@s...suck.ass>

    In article <clr3jr$oqq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    the infidel Comodant (c...@c...pl) begging for mercy writes:

    > Byłem i jestem bezpartyjny.

    i bezmozgowy. won do KFa.

    --
    #-\ Przemek Kulczycki <> pk[NA]metal.eu.org /-#
    #-/ PRMM FAQ: http://prm.metal.eu.org/faq.htm \-#
    #-\ We love Satan - Join the blasphemy! /-#
    #-/ http://www.theprojecthate.net/ \-#

  • 12. Data: 2004-10-28 19:55:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Do abuse juz poszło, ale pytanie postawowe jaka prokuratura jest właściwa
    > dla tego zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa?
    > 1. Względem mojego miejsca zamieszkania (miejsce ściągnienie postu z
    > karalnymi treściami)
    > 2. Względem serwera news (miejsce umieszczenie postu - wa-wa)
    > 3. Względem oskarżanego (trudno określic - wiec najbliższa mnie?).

    Katowice. Wszystkie IP z Katowic, więc trol jest ze Śląska (bo oni to mają
    strefami numeracyjnymi pogrupowane). Sprawdzałem, bo też wysłałem monit do
    administratorów, ale neostrady z Katowic. By gościa jakoś spróbowali
    sprowadzić na ziemię delikatnie. Sugerowałem telefon do jego rodziców :-)

    > Wydaje mi się, że tak czy inaczej prokuratura sama powinna przekazać do
    > właściwej.
    >
    > Jakie paragrafy dodać oprócz art 212 par 2 oraz 119 par 2 KK?

    119, to lekkie przegięcie. Chyba nikt poważnie tego bełkotu gościa nie
    bierze. Ja przez chwilę łudziłem, że to wariat. Takich, jak się zaczyna
    poważnie traktować, to normalnieją. Tak mi znajomy psychiatra kiedyś radził
    i przyznam, ze często w praktyce się sprawdza.

    212 bardziej by obleciało. Ja bym jeszcze rozważał 133 kk, 196 kk, 226 kk,
    255 kk (gdzieś tam nawoływał do wyniesienia komputera w zamian za niesolidne
    rozliczenie banku chyba). Faktycznie, to jednak tych jego postów poważnie
    nie ma co brać pod uwagę. Raczej jakieś wykroczenie w postaci zakłócenia
    porządku publicznego - coś jak pijaczek wykrzykujący bzdury. Szkoda, ze sąd
    nie może po prostu gościowi zakazać dostępu do sieci. W Stanach pewnie by
    taki wyrok był możliwy. niech sobie ma te swoje poglądy, ale jak nie umie
    ich wyrażać w formie powszechnie uznanej, to trzeba jakoś przed jego
    działalnością normalnych ludzi zabezpieczyć.

    Zignorował bym faceta, ale zaczął się koło północy robić uciążliwy. Głownie
    tym zmienianiem IP i kont. Trudno go utrzymać w KF-ie. Bo tak, top usnet
    znał już większych filozofów "inaczej" i jakoś to przetrzymał.

  • 13. Data: 2004-10-28 22:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > rozliczenie banku chyba). Faktycznie, to jednak tych jego postów poważnie

    Ja bym dorzucił jeszcze 256 i 257 KK (nawoływanie do nienawiści i
    publiczne poniżanie grupy etnicznej/wyznaniowej).

    Poza ciekaw jeste, czy nie dało by się go załatwić w trybie
    przyśpieszonym z KW za 'zakłócanie porządku' (51KW o ile mnie pamięć nie
    myli). W sumie to tak, jakby komuś hałasował i wyklinał pod oknami ;)

  • 14. Data: 2004-10-28 23:18:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:clrrb6$jis$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja bym dorzucił jeszcze 256 i 257 KK (nawoływanie do nienawiści i
    > publiczne poniżanie grupy etnicznej/wyznaniowej).

    A, faktycznie też.

    > Poza ciekaw jeste, czy nie dało by się go załatwić w trybie
    > przyśpieszonym z KW za 'zakłócanie porządku' (51KW o ile mnie pamięć nie
    > myli). W sumie to tak, jakby komuś hałasował i wyklinał pod oknami ;)

    Ten gość chyba nie jest wart aż tak poważnej dysputy prawniczej. Nie sadzę,
    by swoim intelektem był w stanie zrozumieć, ile przepisów prawa złamał przez
    te kilka godzin. Nawet wniosku o ukaranie mi się nie chce pisać. W sumie
    pewnie najadekwatniejsze było by zakłócenie spokoju, choć formalnie można by
    było zarzuty z tych wszystkich pozostałych artykułów spokojnie napisać.

    Tylko tak się zastanawiam. Jaki sens jest karać głupiego za to, że jest
    głupi? Przed chwilą przyszło mi od adminów TP SA potwierdzenie, że się
    zajęli problemem. Co zrobią, to ich sprawa. Mogą nawet złożyć w sumie
    zawiadomienie, jak mają ochotę. Ja im sugerowałem telefon do rodziców
    gówniarza. Bo dorosły tego raczej nie robił. Przede wszystkim by mu się nie
    chciało.

    Chwilowo gość znikł i chyba o to głównie wszystkim zainteresowanym chodziło.
    Na innych grupach pod tymi ksywkami nie wypłynął. Jak go "tropiłem" wczoraj
    w sieci, to sprawdzałem. Pisał jeszcze na którąś o pirackich grach chyba.
    Ale co chwilę zmieniał IP i miał otwarty port "119", więc pewnie używał
    innych. Nie chce mi się sprawdzać, czy nie pląta się po innych grupach. Na
    tych, które czytam nie widziałem go więcej. Potem mi się znudziło to
    szukanie, bo już nic więcej nie mogłem ustalić. Łatwo go było tropić
    skanując porty, bo w nocy niewiele osób z newsów korzysta. Wystarczyło
    sprawdzać Śląsk i otwarte kanały "119". Był jeden.

    Może zmądrzał i go nie ma? Nie zależy mi na tym, by mu dokopać. Niech się
    trzyma jednej ksywki. Niezainteresowani wsadzą go do KF-a i będzie po
    kłopocie. Nie on pierwszy i pewnie nie ostatni ma głupie poglądy na
    otaczającą rzeczywistość. Taki jest urok Internetu.

  • 15. Data: 2004-10-29 01:55:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > było zarzuty z tych wszystkich pozostałych artykułów spokojnie napisać.

    Wiesz, gdyby się udało go dopaść i zrobić jakąś ładną pokazówkę, może by
    to zniechęciło innych?

    Sam czasami wyrażam kontrowersyjne opinie i niekiedy bywam, ahem, nieco
    choleryczny ;) ale (a) nigdy nie przekraczam pewnych granic (chociażby
    prawa) a poza tym (b) trzymam się swojego identyfikatora, więc jak ktoś
    mnie nie lubi, może mnie splonkować i po problemie ;)

    > Tylko tak się zastanawiam. Jaki sens jest karać głupiego za to, że jest
    > głupi? Przed chwilą przyszło mi od adminów TP SA potwierdzenie, że się

    W imię zasad ;->

> [...]
    > zawiadomienie, jak mają ochotę. Ja im sugerowałem telefon do rodziców
    > gówniarza. Bo dorosły tego raczej nie robił. Przede wszystkim by mu się nie

    Diabli wiedzą. Expierda i Arnolda B. już nie pamiętasz? ;)

> [...]
    > w sieci, to sprawdzałem. Pisał jeszcze na którąś o pirackich grach chyba.
    > Ale co chwilę zmieniał IP i miał otwarty port "119", więc pewnie używał

    119? A to ciekawe, bo 119 to port serwerów usenetowych...

    [ciach]

> [...]
    > kłopocie. Nie on pierwszy i pewnie nie ostatni ma głupie poglądy na
    > otaczającą rzeczywistość. Taki jest urok Internetu.

    Gdyby miał stały adres... Ale on zmieniał. I m.in. za to chciałbym go
    udupić :)

  • 16. Data: 2004-10-29 06:26:11
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 28 paź o godzinie 18:13, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > No to juz wiemy z kim mamy doczynienia - to przedstawiciel sfrustrowanej
    > biedoty, ktory jak oni wszyscy szczerze nienawidzi wszelkiej wladzy i
    > wszystkich ktorzy maja wiecej, no bo kogos trzeba obwinic za zyciowa
    > nieporadnosc i nieudacznictwo :-))

    Skąd taki wywód?
    Może jest zupełnie uczciwy - dlatego zawsze jemu 'wiatr w oczy'

    Generalna większość to normalni kombinatorzy, którzy wzbogacili sie na
    niby-prywartyzacji itp itd.

    > Śmieszne, choc nieco zalosne ;-)

    Żałosny - to Ty jesteś

    Co do bogaczy - powiedz nam Olo - co sądzisz o niedalekich Ci przecież
    Siemianowicach Śląskich i inwestycji pn. Walcownia Rur Jedność ?
    Kto to udupił?
    Francuzi /Vollnourec/ wespół z EBoiR`em przy udziale .... ing .....

    Dlaczego ta inwestycja, gdzie poszły nasze podatki poprzez udział Skarbu
    Państwa, nie funkcjonuje do tej pory i nie przynosi zysków oraz wpłt z
    tytułów różnych należności podatkowych?

    Pewnie dlatego że volnurec chce park maszynowy i infrastrukture przenieśc
    do ... Rosji. Cały ten majątek kupi obecnie od ing za przysłowiowe jedno
    euro - i w taki sposób my, podatnicy sfinansujemy walcownię rur w Rosji
    któej właścicielem będzie francuz.

    A w Siemianowicach? Nadal będzie bezrobocie i będize pierd..ił o
    nieudacznikach i nieporadności.

    Olo - wyściub czasami nos poza te autobusy i tramwaje i zobacz co się
    dzieje do okoła - bo jesteś tępy jak obuch od młotka.

    --
    Herbi
    29-10-2004 08:26:09

  • 17. Data: 2004-10-29 10:18:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesteś skonczonym idiotą.

    jak wielu juz zauwazylo Ty nim jestes

    I mam nadzieję (choc wątpię czy masz na tyle
    > jajec), ze wyglosisz kiedys swoje poronione poglądy na jakims forum
    > publicznym (nie w necie) i wówczas bolesne na swojej własnej
    > solidaruchowskiej dupie przekonasz sie, ze to rowniez Twoje prawo :>

    a przepraszam ze niby gdzie on teraz to wypisuje? W pamietniku?
    Idz w h..

    P.

  • 18. Data: 2004-10-29 10:33:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > biedoty, ktory jak oni wszyscy szczerze nienawidzi wszelkiej wladzy i
    > wszystkich ktorzy maja wiecej, no bo kogos trzeba obwinic za zyciowa

    sorry Olo ale nieudacznikiem i biedota to raczej mozna (zdecydowanie)
    nazwac kanara,
    kto jak kto ale Ty czegos takiego nie powinienes pisac.

    > Śmieszne, choc nieco zalosne ;-)

    zwlaszcza ostatni post Stasia p. na ktory nie raczyles odpowiedziec, czyz
    nie?

    P.

  • 19. Data: 2004-10-29 14:40:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Comodant" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Byłem i jestem bezpartyjny.

    Byłeś i jesteś zwykłym, przytępawym i sfrustrowanym dupkiem którego
    zaniedługo odetną od sieci ku uciesze sieciowej społeczności.

    Leszek

  • 20. Data: 2004-10-29 15:02:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cls7ts$qad$1@news2.ipartners.pl...

    > Wiesz, gdyby się udało go dopaść i zrobić jakąś ładną pokazówkę, może by
    > to zniechęciło innych?

    Dopaść nie sztuka. Jest dopadnięty. Rzecz w tym, czy warto ową pokazówkę
    robić :-)

> [...]
    > prawa) a poza tym (b) trzymam się swojego identyfikatora, więc jak ktoś
    > mnie nie lubi, może mnie splonkować i po problemie ;)

    Otóż właśnie to.

    > W imię zasad ;->

    Moim zdaniem nic nie warto robić w imię zasad. Zbyt często zasady do życia
    nie przystają.

    > Diabli wiedzą. Expierda i Arnolda B. już nie pamiętasz? ;)

    A pamiętam. No ale oni aż tak nachalni nie byli. Ten w ciągu kilku godzin
    spłodził chyba więcej postów, niż tamci w trakcie całej historii. Po za tym
    Ci akurat byli łatwiejsi do filtrowania.

    > 119? A to ciekawe, bo 119 to port serwerów usenetowych...

    Z niego korzystał. Ja zresztą też.

    > Gdyby miał stały adres... Ale on zmieniał. I m.in. za to chciałbym go
    > udupić :)

    On się łączył i rozłączał z neostradą. Tam IP jest dynamicznie przydzielane.
    Musiał się rozłączyć, by przekonfigurować tożsamość. Skutek uboczny był
    taki, że zmieniał IP.