    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie na trolla
    Date: Fri, 29 Oct 2004 01:18:26 +0200

    wiadomości news:clrrb6$jis$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja bym dorzucił jeszcze 256 i 257 KK (nawoływanie do nienawiści i
    > publiczne poniżanie grupy etnicznej/wyznaniowej).

    A, faktycznie też.

    > Poza ciekaw jeste, czy nie dało by się go załatwić w trybie
    > przyśpieszonym z KW za 'zakłócanie porządku' (51KW o ile mnie pamięć nie
    > myli). W sumie to tak, jakby komuś hałasował i wyklinał pod oknami ;)

    Ten gość chyba nie jest wart aż tak poważnej dysputy prawniczej. Nie sadzę,
    by swoim intelektem był w stanie zrozumieć, ile przepisów prawa złamał przez
    te kilka godzin. Nawet wniosku o ukaranie mi się nie chce pisać. W sumie
    pewnie najadekwatniejsze było by zakłócenie spokoju, choć formalnie można by
    było zarzuty z tych wszystkich pozostałych artykułów spokojnie napisać.

    Tylko tak się zastanawiam. Jaki sens jest karać głupiego za to, że jest
    głupi? Przed chwilą przyszło mi od adminów TP SA potwierdzenie, że się
    zajęli problemem. Co zrobią, to ich sprawa. Mogą nawet złożyć w sumie
    zawiadomienie, jak mają ochotę. Ja im sugerowałem telefon do rodziców
    gówniarza. Bo dorosły tego raczej nie robił. Przede wszystkim by mu się nie
    chciało.

    Chwilowo gość znikł i chyba o to głównie wszystkim zainteresowanym chodziło.
    Na innych grupach pod tymi ksywkami nie wypłynął. Jak go "tropiłem" wczoraj
    w sieci, to sprawdzałem. Pisał jeszcze na którąś o pirackich grach chyba.
    Ale co chwilę zmieniał IP i miał otwarty port "119", więc pewnie używał
    innych. Nie chce mi się sprawdzać, czy nie pląta się po innych grupach. Na
    tych, które czytam nie widziałem go więcej. Potem mi się znudziło to
    szukanie, bo już nic więcej nie mogłem ustalić. Łatwo go było tropić
    skanując porty, bo w nocy niewiele osób z newsów korzysta. Wystarczyło
    sprawdzać Śląsk i otwarte kanały "119". Był jeden.

    Może zmądrzał i go nie ma? Nie zależy mi na tym, by mu dokopać. Niech się
    trzyma jednej ksywki. Niezainteresowani wsadzą go do KF-a i będzie po
    kłopocie. Nie on pierwszy i pewnie nie ostatni ma głupie poglądy na
    otaczającą rzeczywistość. Taki jest urok Internetu.