    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie na trolla
    Date: Fri, 29 Oct 2004 03:55:05 +0200

    Robert Tomasik wrote:

    > Ten gość chyba nie jest wart aż tak poważnej dysputy prawniczej. Nie sadzę,
    > by swoim intelektem był w stanie zrozumieć, ile przepisów prawa złamał przez
    > te kilka godzin. Nawet wniosku o ukaranie mi się nie chce pisać. W sumie
    > pewnie najadekwatniejsze było by zakłócenie spokoju, choć formalnie można by
    > było zarzuty z tych wszystkich pozostałych artykułów spokojnie napisać.

    Wiesz, gdyby się udało go dopaść i zrobić jakąś ładną pokazówkę, może by
    to zniechęciło innych?

    Sam czasami wyrażam kontrowersyjne opinie i niekiedy bywam, ahem, nieco
    choleryczny ;) ale (a) nigdy nie przekraczam pewnych granic (chociażby
    prawa) a poza tym (b) trzymam się swojego identyfikatora, więc jak ktoś
    mnie nie lubi, może mnie splonkować i po problemie ;)

    > Tylko tak się zastanawiam. Jaki sens jest karać głupiego za to, że jest
    > głupi? Przed chwilą przyszło mi od adminów TP SA potwierdzenie, że się

    W imię zasad ;->

    > zajęli problemem. Co zrobią, to ich sprawa. Mogą nawet złożyć w sumie
    > zawiadomienie, jak mają ochotę. Ja im sugerowałem telefon do rodziców
    > gówniarza. Bo dorosły tego raczej nie robił. Przede wszystkim by mu się nie
    > chciało.

    Diabli wiedzą. Expierda i Arnolda B. już nie pamiętasz? ;)

    > Chwilowo gość znikł i chyba o to głównie wszystkim zainteresowanym chodziło.
    > Na innych grupach pod tymi ksywkami nie wypłynął. Jak go "tropiłem" wczoraj
    > w sieci, to sprawdzałem. Pisał jeszcze na którąś o pirackich grach chyba.
    > Ale co chwilę zmieniał IP i miał otwarty port "119", więc pewnie używał
    > innych.

    119? A to ciekawe, bo 119 to port serwerów usenetowych...

    [ciach]

    > Może zmądrzał i go nie ma? Nie zależy mi na tym, by mu dokopać. Niech się
    > trzyma jednej ksywki. Niezainteresowani wsadzą go do KF-a i będzie po
    > kłopocie. Nie on pierwszy i pewnie nie ostatni ma głupie poglądy na
    > otaczającą rzeczywistość. Taki jest urok Internetu.

    Gdyby miał stały adres... Ale on zmieniał. I m.in. za to chciałbym go
    udupić :)