    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie na trolla
    Date: Fri, 29 Oct 2004 17:02:43 +0200

    wiadomości news:cls7ts$qad$1@news2.ipartners.pl...

    > Wiesz, gdyby się udało go dopaść i zrobić jakąś ładną pokazówkę, może by
    > to zniechęciło innych?

    Dopaść nie sztuka. Jest dopadnięty. Rzecz w tym, czy warto ową pokazówkę
    robić :-)

    > Sam czasami wyrażam kontrowersyjne opinie i niekiedy bywam, ahem, nieco
    > choleryczny ;) ale (a) nigdy nie przekraczam pewnych granic (chociażby
    > prawa) a poza tym (b) trzymam się swojego identyfikatora, więc jak ktoś
    > mnie nie lubi, może mnie splonkować i po problemie ;)

    Otóż właśnie to.

    > W imię zasad ;->

    Moim zdaniem nic nie warto robić w imię zasad. Zbyt często zasady do życia
    nie przystają.

    > Diabli wiedzą. Expierda i Arnolda B. już nie pamiętasz? ;)

    A pamiętam. No ale oni aż tak nachalni nie byli. Ten w ciągu kilku godzin
    spłodził chyba więcej postów, niż tamci w trakcie całej historii. Po za tym
    Ci akurat byli łatwiejsi do filtrowania.

    > 119? A to ciekawe, bo 119 to port serwerów usenetowych...

    Z niego korzystał. Ja zresztą też.

    > Gdyby miał stały adres... Ale on zmieniał. I m.in. za to chciałbym go
    > udupić :)

    On się łączył i rozłączał z neostradą. Tam IP jest dynamicznie przydzielane.
    Musiał się rozłączyć, by przekonfigurować tożsamość. Skutek uboczny był
    taki, że zmieniał IP.