  • 41. Data: 2003-09-06 10:44:56
    Temat: Re: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    news:bj9nej$sak$1@news.onet.pl...
    > Boguslaw Szostak rzecze:
    >
    > Kurna!
    > A Ty zrozum, że mówimy o byciu świadkiem na rozprawie, a nie o FAKCIE.

    No to pisz jak czlowiek...
    Mowimy o bycou swiadkiem, czy o tym, ze wezwany SWIADEK ma BYC
    na rozprawie i zeznawac...
    > I w normalnych krajach już dawno zrozumieli, że jak ktoś NIE CHCE być
    > świadkiem to NIE MOŻNA go na niego wzywać bo

    Jeszcze raz... Jaka ustawa tak mowi...?

    > 1. jest obywatelem a nie niewolnikiem.

    I co to ma do rzeczy ?

    > 2. Jeśli jest niewolnikiem to będzie kłamała albo "nie pamiętał",
    "patrzyłem w
    > inną stronę" itd. itp.

    No i o co chodzi ?
    Niech idzie do sadu ina wlasna odpowiedzialnosc klamie, albo
    uczciwie odmowi zeznam powolujac sie na swe prawa...

    > To po kiego mnie pytasz?

    Zwby wiedziec co MYSLISZ,
    twoje slowo nie jest dla mnie argumentem, ale czytam i moge sprawdzic..
    Podasz akt prawny zobaczymy.

    Boguslaw