  • 1. Data: 2003-09-02 18:19:10
    Temat: Czy UE ma wplyw na prawo do odpisu majątku
    Od: "Majszek" <m...@w...pl>

    Czy to prawda że po wejściu do UE rolnik nie będzie mógł odpisać swojego
    gospodarstwa o małej powierzchni np 5h nawet na swoje dziecko, tylko
    koniecznie na innego rolnika który będzie posiadał ponad 20 czy 30 hektarów?
    Ktoś mi powiedział coś takiego i jestem tym troszkę zbulwersowany, ale to
    nie było najpewniejsze źródło informacji dlatego postanowiłem zapytać
    szanownych grupowiczów.

  • 2. Data: 2003-09-03 07:59:44
    Temat: Re: Czy UE ma wplyw na prawo do odpisu majątku
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Majszek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ktoś mi powiedział coś takiego i jestem tym troszkę zbulwersowany, ale to
    > nie było najpewniejsze źródło informacji dlatego postanowiłem zapytać

    Nasi "rolnicy" nie takie ustawy potrafia wymyslic, wiec nie wiadomo.
    Z UE ma to taki zwiazek, ze nasi "rolnicy" robia to pod
    haslem "ochrony polskiej ziemi" przed "spekulantami z UE".

    Boguslaw