  • 1. Data: 2003-09-02 16:32:55
    Temat: przyciemnianie szyb
    Od: "Słonik" <p...@h...tv>

    Witam!
    Czy ktoś się orientuje jak jest z przepisami?
    Czy można przyciemnić przednie boczne szyby folią z atestem w dobrym
    warsztacie co taki atest wydaje? Załóżmy że jest to najsłabsza folia
    przyciemniająca 30%.
    Z tyłem z tego co wiem nie ma problemu byle był atest ale przodu słyszałem,
    że wogóle nie można przyciemniac, a jeżeli już to "piecowo". Jak to jest w
    końcu???
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-03 08:10:11
    Temat: Re: przyciemnianie szyb
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Słonik" <p...@h...tv> napisał w wiadomości
> [...]
    słyszałem,
    > że wogóle nie można przyciemniac, a jeżeli już to "piecowo". Jak to jest w

    W koncu jest tak, ze samochod ma homologacje i nie mozna zmieniac sobie
    tak dowolnie czego sie chce.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-03 08:22:27
    Od: "" <s...@b...pl>

    Witam!
> [...]
    >że wogóle nie można przyciemniac, a jeżeli już to "piecowo". Jak to jest w

    Problemem interesowałem się 2 lata temu i wtedy wyszło mi
    że przepustowość okien przednich musi wynosić co najmniej 75%.

    Zajrzyj do archiwum grupy pl.misc.samochody tam temat był poruszany
    kilkakrotnie.

    Pozdrawiam
    SJ

  • 4. Data: 2003-09-03 20:07:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem, to w wypadku fabrycznie przyciemnionych szyb nie ma w
    zasadzie możliwości ich przyciemnienia, bo każda folia jest zła. Przy
    białych szybach są takie słabiutkie folie z atestem. Ale ledwie co je widać,
    bo dopuszczalne jest bardzo niewielkie przyciemnienie.

  • 5. Data: 2003-09-04 19:38:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Słonik" <p...@h...tv> napisał:

    >Czy ktoś się orientuje jak jest z przepisami?
    Patrz § 8. 5 rozp. MI w sprawie warunków technicznych pojazdów....
    tekst znajdziesz na stronie-adres w stopce)

    >taki atest wydaje?
    Folia musi spełniac wymogi zawarte w § 10, ponieważ jest ujęta w
    załączniku nr 3 do w.w. rozp.

    Artur Golański
    http://artgola.webpark.pl/kodeks