  • 1. Data: 2003-09-02 16:07:48
    Temat: Terminator kontra Zydzi (2)
    Od: "boukun" <j...@m...com>

    Nawracajac do pierwszej czesci mojego watku, zagadka nienawisci Zydow do
    Schwarzeneggera zdaje sie byc wyjasniona. Okazuje sie, ze ojciec Arniego
    Gustav Schwarzenegger byl w czasach nazistowskich porucznikiem Stabu w SA.
    Tego mozna sie dowiedziec, jak informuje nas wiedenski magazyn "Profil" z
    historycznych akt. Nie rozumiem jednak nadal, dlaczego z tego powodu
    opanowany zydostwem Hollywood nienawidzi juniora Schwarzeneggera. Wedlug
    owczesnego przelozonego ojca Schwarzeneggera, nie byl on zbyt aktywny.
    Wyjasnieniem moze byc tylko to, ze wszyscy ci Zydzi sa syjonistami
    zrzeszonymi w masonskich organizacjach, typu sekta Mormonow, o czym
    swiadczyc mogloby ich wczesne rozpoznanie korzeni historycznych Terminatora.
    Zauwazyc mozemy tu, jak bardzo Zydzi sa zorganizowani we wspolnym dzialaniu
    przeciwko nie-zydom, aby ci nie zagrazali ich celom i rasistowskim zamiarom.
    Zydzi ci kojarza mi sie tu z "cwelami".
    Moj ojciec byl w mlodosci krotko "klawiszem" w areszcie sledczym w Jeleniej
    Gorze.
    Aresztanci go lubili, ale wywalono go za wode i za to, ze mu cyganka uciekla
    jak dupcyl pielegniarki w szpitalu, zamiast ja pilnowac. Kiedys jakis
    grypsujacy byly garus ostrzegal mnie, ze jak bym sie dostal do pierdla, to
    moglbym miec z tego powodu pszechlapane. Mnie jednak tez wszyscy zawsze
    lubili i sie tym nie przejmuje. Gorzej mialby chyba taki Michnik, z niego
    jest prawdziwy "paparuch" i za to, ze "sprzedal" Rywina na pewno by go
    "scwelowali". Ale oni to wszyscy jacys tacy gejowaci.

    boukun

  • 2. Data: 2003-09-02 16:32:44
    Temat: Re: Terminator kontra Zydzi (2)
    Od: "boukun" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > jest prawdziwy "paparuch" i za to, ze "sprzedal" Rywina na pewno by go
    > "scwelowali". Ale oni to wszyscy jacys tacy gejowaci.

    Duplikat

    boukun