  • 231. Data: 2008-04-08 06:53:59
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ftcg3j$eel$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > błąd w rozumowaniu
    > dziś przychodzi uzbrojony do ludzi którz ybroni nie mają
    > a z legalna nie chodza na napady

    nie, dzis zlodziej nie wlamuje sie z bronia palna, brak ci wyobrazni.

  • 232. Data: 2008-04-08 07:03:36
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > nie, dzis zlodziej nie wlamuje sie z bronia palna, brak ci wyobrazni.

    Być może brak mi wyobraźni tylko ja mam wiedzę z której wynika:
    - włamanie na parter domku - właścicel szarpie się z jednym z włamywaczy,
    zdziera mu maskę, zostaje zabity,
    - włamanie na parter domku - kobieta odruchowo zbiega na dół, dostaje
    postrzał w brzuch,
    - włamanie przez wyłaz do komina, własciciel domku miał tego dnia pobrać z
    banku 100 tysięcy zł, przestępcy są uzbrojeni, własciciel nie, na jego
    oczach zabijają kolejno dwoje dzieci aby wymusic pieniądze, do dziś
    przywódca tej grupy bandyckiej jest na wolności,

    to tak abyś nie twierdził, że nie wiedziałeś - od dziś wiesz - jeśłi nadal
    będziesz przeciw normalnemu dostępowi do broni to znaczy - albo głupek albo
    działasz na rzecz przestępców
    SJS

  • 233. Data: 2008-04-08 09:14:43
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Dzieci od małego mają swoje plastikowe pistolety, karabiny i wiedzą nie
    > wolno celować do człowieka, nie wolno upuścić na ziemię.

    Wielokrotnie przechodząc koło "słodkiego maluszka" z plastikowym karabinem
    lub pistoletem, byłem przez takiego brzdąca namierzany. Jeżeli taka zabawka
    potrafi wydawać dźwięki to słyszałem wyraźnie jak iglica uderza o spłonkę co
    powodowało inicjacje ładunku prochowego.
    W jakim Ty świecie żyjesz że maluchy z karabinem do Ciebie nie strzelają?

    Nie chciałbym aby Irak był tutaj.

    boropi

  • 234. Data: 2008-04-08 13:25:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 235. Data: 2008-04-08 13:25:36
    Temat: Re: Zatrzymanie sił? przez ochronę + olewka policji
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

  • 236. Data: 2008-04-08 13:28:16
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    >
    > to tak abyś nie twierdził, że nie wiedziałeś - od dziś wiesz - jeśłi nadal
    > będziesz przeciw normalnemu dostępowi do broni to znaczy - albo głupek

    bardziej sklanialbym sie q temu by cie nazwac zwyklym igoorantem (tak jak
    ziobro i obrona konieczna), dobrze uzasadnil to (nazwiska nie moge sobie
    przypomniec, taki lysy, byly policjant, chyba tez posel) gosc w magazynie 24
    na tvn, obecnie przy klotni przy szklance piwa daja sobie w morde, pozniej
    dadza sobie kulke, wiecej to szkody niz pozytku przyniesie,m z zreszta
    obecne przepisy zezwalaja na uzysklanie zezwolenia na posiadanie broni <W
    DOMU>, trzeba tylko chciec i jakos to uzasadnic.

    P.

  • 237. Data: 2008-04-08 13:28:51
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    rozumiem ze zatkalo ? :)

  • 238. Data: 2008-04-08 13:29:16
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    hehe, trudno sie wyslowic bez bluzg?

    P.

  • 239. Data: 2008-04-08 14:17:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SJS pisze:

    > Błąd, wg statystyk to:
    > 1% broni więcej w rekach prywatnych to 4% mniej napadów

    Źródło?

    > na napady nikt nie chodzi z bronia legalną

    Dlaczego nie? Z legalną prościej - byle nie własną, tylko ukradzioną
    jakiemuś frajerowi ;)

    A biorąc pod uwagę, że jest tam pełno debili pozwalających walać się
    broni po domu tak, że nawet dziecko może ją wziąć (i się postrzelić) to
    najlepsza metoda na zaopatrzenie bandytów w broń.

    Bo jak bandzior kupuje u lewego handlarza, to tamten może "sypnąć".

  • 240. Data: 2008-04-08 14:40:14
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

> [...]
    > zreszta obecne przepisy zezwalaja na uzysklanie zezwolenia na posiadanie
    > broni <W DOMU>, trzeba tylko chciec i jakos to uzasadnic.

    zabiersz głos na tematy o których nie masz zielonego pojęcia
    piwiarnia jako argument w dyskusji o broni?
    i ty tak napoważnie?
    SJS