  • 201. Data: 2008-04-06 17:06:01
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SJS pisze:

    > bo broń jest bez najmniejszych problemów dostępna dla przestępców ale nie
    > dla okradanych, zabijanych, porywanych
    > bo?
    > Bo decyzje podejmuja ludzie tacy jak wielu w tej dyskusji - bronić
    > złodziei, bandytów
    > Głupota czy współpraca
    > Jedna i druga opcja nieprzyjemna
    > ----------
    > Dyskusja na temat broni
    > Przeciw dostępowi do broni sa ci którzy już tę broń mają a resztę uważają za
    > frajerów "śmierć frajerom" mówią miedzy sobą ci wybrani

    Po tym poście wiem że masz stary głęboki problem, który może rozwiązać
    wyłącznie psychiatra...

  • 202. Data: 2008-04-06 17:09:08
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    AW pisze:

    > Czy to nie ty nazwałeś mnie niewychowanym kmiotem?
    > No no. Do czego to dochodzi, żeby taki burak uczył dobrego wychowania!
    > Zdaje się, że słoma ci z butów wyszła :-)

    True... ten typ nie wytrzyma jednego dnia bez wycieczek do Lawy i
    ogólnego pokazywania buractwa... szkoda bitów na niego.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 203. Data: 2008-04-06 19:52:42
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:d91lc5-vjb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ciebie chamski przygłupie od lat karmią.
    > Myślałem, że plaskacz w ucho coś pomoże ale widać za słabo;))
    > Przejdź się lepiej pofotografować market zamiast klawiaturę wycierać.

    i powiedzial to wyborca pisu
    P.

  • 204. Data: 2008-04-06 20:24:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > a czy gość będzie czekał tyle czasu dlatego ze ochronie wydawalosie ze to
    > zlodziej? czy to nie zajebiste pole do naduzyc ze strony ochrony? jaką
    > ochrona ponosi odpowiedzialność w przypadku bezzasadnego oskarżenia o
    > kradzież na oczach ludzi w supermarkecie i sciagania polocji na miejsce
    > "przestepstwa"?

    Karną:
    - powiadomienie organu powołanego do ścigania przestępstw o przestępstwie
    niepopełnionym
    - przekroczenie uprawnień
    - w ostateczności wykroczenie - bezpodstawna interwencja

    no i cywilną.

  • 205. Data: 2008-04-06 21:13:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo decyzje podejmuja ludzie tacy jak wielu w tej dyskusji - bronić
    > złodziei, bandytów
    > Głupota czy współpraca
    > Jedna i druga opcja nieprzyjemna

    I co to da? W Stanach każdy ma dostęp do broni i co jest od tego
    bezpieczniej?

  • 206. Data: 2008-04-06 22:03:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > przestępstwie niepopełnionym
    > - przekroczenie uprawnień
    > - w ostateczności wykroczenie - bezpodstawna interwencja

    Cywilną? Ha! A potem szuja-adwokacina wynajęta przez firemkę
    ochroniarską zacznie wmawiać sądowi, że człowiek specjalnie się
    podejrzanie zachowywał, żeby w ten sposób zrobić prowokację i wyłudzić
    odszkodowanie. I są "sędziowie", którzy taki kit kupią!

  • 207. Data: 2008-04-06 22:04:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > I co to da? W Stanach każdy ma dostęp do broni i co jest od tego
    > bezpieczniej?

    1) nie każdy
    2) i tak, i nie
    3) w Polsce też, aczkolwiek tylko dość specyficznej ;)

  • 208. Data: 2008-04-06 22:23:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d0unc5-a7i.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > zachowywał, żeby w ten sposób zrobić prowokację i wyłudzić odszkodowanie.
    > I są "sędziowie", którzy taki kit kupią!

    Nie obiecywałem, że to będzie łatwe :-) Poza tym, podejrzane zachowanie nie
    ma tu nic do rzeczy. podejrzane zachowanie nie daje prawa do zatrzymywania
    kogokolwiek.

  • 209. Data: 2008-04-06 22:26:14
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > 1) nie każdy
    > 2) i tak, i nie
    > 3) w Polsce też, aczkolwiek tylko dość specyficznej ;)

    USA to 50 stanów z polityką dostępu do broni "od sasa do lasa".
    AFAIR przepisy federalne (ogólno krajowe) ograniczają tylko prawo
    posiadania broni *automatycznej* [pistoletów *maszynowych* i karabinów
    szturmowych (klasa AK-47)].

    Wiec wyjeżdżanie z argumentacją "ogólno stanową" dowodzi braku wiedzy
    *lub celowej manipulacji*.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wstyd jest piorunom konać w piorunochronach.

  • 210. Data: 2008-04-07 04:21:08
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > I co to da? W Stanach każdy ma dostęp do broni i co jest od tego
    > bezpieczniej?

    jest bezpieczniej
    jest bezpieczniej ponieważ trzeba porównywac ilośc dobra /wartość/ która
    wabi przestępców, rozległośc terenu itp
    kilka lat temu jeden z nowych awansowanych policjantów porównywał
    przestępczość w Polsce i Niemczech
    wychodziło , że u nas lepiej tylko, że dobra zgromadzone w samym Hamburgu
    były większe niz w całej Polsce więc porówanie statystyki dobre ale fałszywe
    ale może tak porównac do Kanady?
    40 mln ludzi, 17 mln legalnej broni w domach i około drugie tyle nielegalnej
    szanse bandyty że tarfi podczas włamania na dom "nieuzbrojony" znikome
    SJS