  • 1. Data: 2023-12-23 18:30:54
    Temat: TVP naciski na Krajowy Rejestr Sądowy
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Afery o TVP ciąg dalszy. Dostałam link od prawicowej koleżanki do
    serwisu TV republika

    Nowe władze TVP nie są wpisane w Krajowy Rejestr Sądowy, sprawa jest w toku.
    Czyli w którym momencie nowe władze spółki są władzami? W momencie
    podjęcia uchwały np. przed notariuszem, na walnym zgromadzeniu
    jednoosobowym? Czy musi to być zatwierdzone przez Sąd potwierdzone
    wpisem do rejestru?

  • 2. Data: 2023-12-23 22:43:59
    Temat: Re: TVP naciski na Krajowy Rejestr Sądowy
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-23 o 18:30, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > podjęcia uchwały np. przed notariuszem, na walnym zgromadzeniu
    > jednoosobowym? Czy musi to być zatwierdzone przez Sąd potwierdzone

    W KRS masowe zwolnienia lekarskie.

    Nikt nie chce brać tego GÓWNA na siebie.

    Uzurpatorzy z grupy "wejście" zdają sobie sprawę że to pachnie stanem
    wojennym.

    Ofensywa tuska się ZAŁAMUJE.
    Zdobyli jeden budynek. Nie mają dostępu do kont bankowych
    A SMRÓD niesie się w internecie i tv Republika i W Polsce.pl

    Z każdą godziną jest coraz większy

    Helsińska fundacja praw człowieka krytykuje sposób działania Tuska

    https://www.rp.pl/prawo-dla-ciebie/art39615011-hfpc-
    o-zmianach-w-tvp-sposob-ich-wprowadzenia-budzi-powaz
    ne-watpliwosci-prawne