  • 11. Data: 2015-06-02 17:02:05
    Temat: Re: Zastrzezenie komorniczne w ksiedze wieczystej a podpisanie aktu notarialnego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BUNIEK wrote:

    > Dokładnie tak jest.

    > Syndyk jest gotowy to uczynić(mam nawet wzór aktu), oczywiście przejdzie
    > zastrzeżenie z III działu księgi wieczystej.
    > Proponował a w zasadzie zalecał abym się dogadał z wspólnotą w celu
    > zniesienia zastrzeżenia - jak na razie rozmawiałem z Administratorem,
    > ale jeszcze napisze pismo do zarządu wspólnoty.
    >
    > Buniek

    Ale jak chcesz znieść zasrzeżenie skoro kupujesz tylko ulamkową część
    całości.

    Dla mieszkania dało sie wydzielić oddzielną księgę wieczystą, dla
    miejsca postojowego tego zrobić sie nie da.

    Wspolnota musiałaby zrezygnowac z całości wpisu na to pewnie nie pojdzie.

    mozesz podrzucic ten wzor aktu?

  • 12. Data: 2015-06-02 22:21:52
    Od: Mruk <t...@g...pl>

> [...]
    > miejsca postojowego tego zrobić sie nie da.
    >
    > Wspolnota musiałaby zrezygnowac z całości wpisu na to pewnie nie pojdzie.

    jest taka procedura, ze wpisują,że w stosunku do miejsca takiego i
    takiego prowadzone jest postępowanie egzekucyjne czy tam jest
    zabezpieczenie. Nie pytajcie o przepisy - widziałem wpis.

    Ostatnio kupowałem taki udział i było zastrzeżenie,że toczy się
    egzekucja z udziału.