  • 1. Data: 2015-05-24 07:39:25
    Temat: Po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja ??
    Od: Misiek <m...@w...pl>

    Mam pytanie, po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja? Po 14 dniach
    czy po 30 dniach. Złozylem reklamacje na poczte polska, nie odpisuja juz
    3 tygodnie, zadalem zadoscuczynienia w kwocie xxx. Czy jak nie odpisza w
    ciagu 14 czy 30 dni to czy maja obowiazek mi wyplacic pieniadze ??

  • 2. Data: 2015-05-24 12:09:01
    Temat: Re: Po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja ??
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 24 May 2015 07:39:25 +0200, Misiek napisał(a):

> [...]
    > 3 tygodnie, zadalem zadoscuczynienia w kwocie xxx. Czy jak nie odpisza w
    > ciagu 14 czy 30 dni to czy maja obowiazek mi wyplacic pieniadze ??

    Reklamacja czego? Tego, ze pani w okienku sie krzywo umiechnela? Chcesz
    konkretnej odpowiedzi - zadawaj konkretne pytania.

  • 3. Data: 2015-05-24 13:46:22
    Od: Misiek <m...@w...pl>

    W dniu 2015-05-24 o 12:09, jureq pisze:

    > Reklamacja czego? Tego, ze pani w okienku sie krzywo umiechnela? Chcesz
    > konkretnej odpowiedzi - zadawaj konkretne pytania.

    zaplacilem za przesylke ktora miala dojsc w ciagu 24 godzin - byla PILNA
    dlatego wybralem taka opcje(drogą), doszla po 4 dniach i na tym stracilem

  • 4. Data: 2015-05-24 17:48:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Misiek wrote:

    > zaplacilem za przesylke ktora miala dojsc w ciagu 24 godzin - byla PILNA
    > dlatego wybralem taka opcje(drogą), doszla po 4 dniach i na tym stracilem

    Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji1) z dnia 26 listopada
    2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej

    § 9. 1. Operator pocztowy rozpatruje reklamację niezwłocznie i udziela
    odpowiedzi na reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia
    otrzymania reklamacji.

    § 14. Nieudzielenie przez operatora pocztowego odpowiedzi na reklamację
    w terminie, o którym mowa w § 9 ust. 1, lub na odwołanie od reklamacji w
    terminie, o którym mowa w § 12 ust. 1, skutkuje uznaniem reklamacji.

    poczytaj szczególy. duzo tego nie ma. 4 strony.

    w regulaminie poczty masz napisane ile dostaniesz odszkodowania. to jest
    z gory ustalone.

  • 5. Data: 2015-05-24 18:34:00
    Od: Misiek <m...@w...pl>

    > w regulaminie poczty masz napisane ile dostaniesz odszkodowania. to jest
    > z gory ustalone.

    Kurcze nie widze, widziałem że jak nie doręczy paczki to 10x krotnosc
    kwoty nadania, a jak jest dostarczona w pozniejszym terminie i przez to
    straciłem bardzo dużo pieniedzy to nei widze

  • 6. Data: 2015-05-24 20:42:31
    Od: Nas <n...@s...net>

    W dniu 24.05.2015 o 18:34, Misiek pisze:
    > Kurcze nie widze, widziałem że jak nie doręczy paczki to 10x krotnosc
    > kwoty nadania, a jak jest dostarczona w pozniejszym terminie i przez to
    > straciłem bardzo dużo pieniedzy to nei widze

    Jak skorzystałeś z usługi o gwarantowanym terminie doręczenia to
    dostaniesz odszkodowanie, a jak nie to nie dostaniesz bo termin jest
    tylko deklarowany.

    http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/
    http://www.pocztex.pl/pocztex/informacje-ogolne-2/#

  • 7. Data: 2015-05-31 21:36:14
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Przy czym można zupełnie odsobno występować o zadośćuczynienie (przykładowo
    adresat może, a nie tylko nadawca).
    Jakaś cezura czasowa jest - rok? dwa lata?
    Ustawa prawo pocztowe?

    -----