  • 1. Data: 2007-03-17 14:25:12
    Temat: Zasady przebiegu egzaminu maturalnego w części pisemnej.
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Mam pytanie odnośnie kompetencji komisji obecnej podczas matury
    pisemnej. Przeglądałem stronę CKE, ale nie znalazłem nic na ten temat.
    Konkretnie chodzi mi o to czy prawdą jest, iż członkowie komisji nie
    mogą chodzić między ławkami podczas egzaminu? Czyli, że cały czas muszą
    być na swoich miejscach. Słyszałem różne opinie, ale jak to jest pod
    względem prawnym?

    Producent swetrów "Sirex" zaprasza do współpracy handlowców jak
    i pojedynczych klientów z Polski i zagranicy.
    Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej internetowej stronie:
    http://www.sirex.com.pl
    Zapraszamy

    http://www.swistak.pl - najlepszy polski darmowy serwis aukcyjny.
    Znajdziesz tam wiele lepszych ofert niż na innych płatnych serwisach.