  • 1. Data: 2007-03-17 12:14:35
    Temat: Pytanie o pożyczkę
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    Pożyczyłem koledze pieniądze, których potrzebował w pociągu na bilet, On
    mi napisał odręcznie coś takiego :

    "
    Zobowiązuje się do zwrotu kwoty 150 EURO Adamowi Kowalskiemu

    Jan Nowak
    Koszalin ul. Wojska Polskiego 25/6
    7.01.2007
    Za potwierdzeniem paszportu nr AA 3362121

    /podpis/
    "

    Ja jestem z Warszawy, on z Koszalina, umowa była spisana w Niemczech
    (ale to nie jest napisane). Zakładając że ostatecznie będzie się dalej
    migał z zapłatą co powinienem zrobić aby spróbować wyegzekwować te
    pieniądze sądownie. Jego adres i dane są na pewno prawdziwe. Gdzie
    będzie się toczyła rozprawa, jak długo, jakie koszty się z tym wiążą?

    J.K.

  • 2. Data: 2007-03-17 23:42:09
    Temat: Re: Pytanie o pożyczkę
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > sądownie. Jego adres i dane są na pewno prawdziwe. Gdzie będzie się
    > toczyła rozprawa, jak długo, jakie koszty się z tym wiążą?

    Jako, że jest to dług oddawczy, to powinien być spełniony w miejscu Twojego
    zamieszkania, więc możesz go pozwać przed sąd właściwy dla Twojego miejsca
    zamieszkania. Opłata od pozwu - 30 zł.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl