  • 1. Data: 2004-05-12 16:01:03
    Temat: Zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową
    Od: Romek <n...@n...am>

    Witam, czy jest możliwość powierzenia zarządzania spółdzielnią
    mieszkaniową specjalizującej się w tym uprawnionej firmie?
    Wiem, że wspólnoty mieszkaniowe tak robią.
    Chciałbym na zbliżającym się walnym zgromadzeniu poruszyć temat cięcia
    kosztów i jedną z propozycji byłoby zwolnienie prezesa spółdzielni i
    jego pomagierów, którzy niewiele robią a ich utrzymanie sporo kosztuje i
    zastąpienia ich kimś kto zna się na rzeczy. Ciekawe jestem ile kosztują
    takie usługi.
    Zna ktoś takie firmy z terenu Śląska?
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2004-05-12 16:10:39
    Temat: Re: Zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Romek wrote:

> [...]
    > jego pomagierów, którzy niewiele robią a ich utrzymanie sporo kosztuje i
    > zastąpienia ich kimś kto zna się na rzeczy. Ciekawe jestem ile kosztują

    tak, pod warunkiem ze przynajmniej jeden z nich to licencjonowany
    zarządca nieruchmości.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-21 11:03:49
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Pierwsza sprawa - statut. Przeczytaj kto może być członkiem zarządu.
    Można np. powołać zarząd społeczny, który powierzy zarządzanie firmie.
    Piotr