  • 1. Data: 2006-06-11 09:50:02
    Temat: Zarząd komisaryczny w państwowj firmie
    Od: "toomaas" <t...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Czy może mi ktoś podpowiedzie gdzie mogę poczytac na temat zarządu
    komisarycznego (uprawnienia, zakres działalności itd., itp.)? Próbowałem coś
    znaleźc, ale niestety bezskutecznie.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-06-11 12:51:58
    Temat: Re: Zarząd komisaryczny w państwowj firmie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    toomaas napisał(a):

    > Czy może mi ktoś podpowiedzie gdzie mogę poczytac na temat zarządu
    > komisarycznego (uprawnienia, zakres działalności itd., itp.)?

    Art. 65 i następne ustawy z dnia 25 września 1981 r. o
    przedsiębiorstwach państwowych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam